[修身] 激戰引爆了我 - 身體鍛鍊 SHOWCASE 1



其實因為最近收到好多好多留言, 問我有關修身, 瘦身, 減肥, 健美等問題,


甚至有網友查詢叫我教舞等等... ...

其實我並沒有資格教授 BELLY DANCE 或者 POLE DACE, 我仍然是學習階段呢!


不過對於修身, 瘦身, 減肥等問題, 我有自己的一套生活習慣, 我即管跟大家分享一下吧!


先先, 其實我的身型並非牙籤形, 對比好多BLOGGER, 佢地比我仲瘦, 但相對,
我的肌肉線條比較特出, 因此,
我會形容我的分享主題是: 強健的體魄, 不是減肥!
以下是 3組比較簡單, 但可以做到身水身汗的動作, 希望大家會明白。
 
********************************************

(1) 將雙腳打開約膊頭咁大, 收緊全身, 特別係下身, 肚腩,
然後打開心口, 將胸膛向前頂出, 向上拉, 向後收, 再向下放,
做成打圈的動作, 其間記緊全身要收緊,

腰部收緊以配合, 主要用力為上背及腰中的力量

 



(2) 大家需要先進行以下動作 (此為基本步, 才可做到以下動作):


 
 

記緊下身要收緊, 直到見到自己肌肉谷實, 盡量向下壓至雙膝為90度。
然後將下腹收緊至向前頂, 然後推各右邊PAT PAT, 再推向後方,
用力拉回左邊, 再收緊返回前方。

呢個動作所用的力量, 集中於大脾 + 下腹, 當全身收緊時, 會比較容易做!
全身收緊做幾分鐘, 係會出汗架!
 

(3) 最後, 望落以為好簡單, 但大家唔可以睇少呢個動作。
要FLAT BACK, 背部唔可以彎, 要用力支撐背部, 令背部直

下身要用力收緊, 當FLAT BACK 壓下時, 砍條大脾筋會FEEL 到拉住,
其實每一下上落都係用腰力進行, 雙腿要撐直, 盡量壓到 90度吧!
 


另外, 之前有人問過我點樣鍛鍊背部線條, 其實我係咁做的... ...:

https://www.facebook.com/photo.php?v=454620351302943&l=86538402386870
32657


***********************************

或者我會將我所知的, 都同大家分享, 我盡量將我平時所做的, 都紀錄一下,

有時間的就拍片, 冇時間的就拍圖整 GIF, 希望大家都可以努力一下,

其實我的力量都不是天生, 只係練習得來, 多做, 就會做到了!



***********************************

提提大家, 有D朋友做左好耐都冇成效, 試下做呢D動作時, 用力收緊全身,
收緊到實的的, 再做呢D動作, 效果會有唔同,
HEA 做的話, 冇效果唔好問我了!

***********************************

 


 
‧Youtube‧
.
 

     **********************    Twinkle C  information   ************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()