[F for fashion]
 
COTTON ON  利舞臺旗艦店 Opening Party!


Cotton On 係銅鑼灣 利舞臺旗艦店正式開幕喇!
 
這間銅鑼灣旗艦店其實是香港的第 8 間分店, 地點位於時代廣場對面的利舞臺廣場,
方便姊妹SHOPPING 完可以去食埋飯飲野直落!
 
尋日我已經率先去左現場喇!等我同大家報導一下啦!


COTTON ON 一向以牛仔衫褲最受歡迎, 點解?

因為佢CUTTING 可以著到好似下面個MODEL 咁 SEXY 囉~

而且格調一直偏向悠閒, 最近更多了點韓風感覺~


SEXY MODEL 幾靚女, 仲好NICE ~~

 
我呢幾日都病緊, 腫腫地, 不過見到有 PHOTO BOOTH,
 
當然要玩下啦,
 
COTTON ON 仲為大家準備左好多小道具,

"COTTON ON LOVES
"

 
成張台都係小道具, 影幾多張都唔會重複POSE 啦!

想影就要係指定時間去 OPENING PARTY 喇!

 
雪糕, 雪糕, 雪糕,  夏日炎炎, 食杯雪糕再慢慢SHOPPING 啦!
不過大家食個時要小心D呀~

我覺得呢, 朱古力味好濃好正架!
 
 
一邊 SHOPPING, 一邊有 DJ 現場打碟, 買野都會買得興奮D~




隨意的配搭, 感覺已經好型, 你地認唔認同?


牛仔系列, 似乎同『愛』連上了關係~


講到愛, 大家都會想起 COTTON ON 的BODY WEAR了, 利舞臺旗艦店中,
整齊地展示最新的透薄內衣系列, 係屋企穿著就最舒服喇!
 

呢個粉紅色櫃, 一見到就大愛了, 一定要影低同大家分亭呢~
 
 
1234567, 7個唔同顏色, 一日一個, 著足一星期都得啦!

 
呢系列的 LICENSE PRINT 係最新系列, 男女都有, 而且都只係賣 $150 /2件,
 
難怪個個都俾佢吸引左~


『TYPO』如果你係 COTTON ON 忠實 FANS, 你一定識佢!

係COTTON ON 的文具及家品品牌, 就係生活品味的一種啦!


" EAT CAKE IN BED" so sexy ~ LIKE if you get it!


男裝系列, 大家準備好換季未呀?
 
IMPRINT TEE 都係 $150/2 件呀~


經過男裝, 之後到達了 KIDS部門。

童裝的衫, 細細件, 真係好得意~ 加上唔同顏色的配搭, 真係型仔到爆~

呢個其實係童裝的ACCESSORY, 但係我試過喇, 大人其實都可以FIT 架,
D顏色真係好靚, 好吸引~

排哂出黎, 好似彩虹咁!



雖然女仔童裝係真係比較吸引, 但係男仔童裝其實都一樣型仔!
 

連BB 用品都玩 IMPRINT, 如果我有BB, 我一定會買, 每款一條, 唔洗諗!
 

 
女仔鞋, 幾BLING BLING, 女仔係由細就開始貪靚嘅~

 
呢個件冷衫仔就係我最愛, 加埋SCARF, 做COVER GIRL都得啦!

** 而家 利舞臺旗艦店 仲有優惠 **
只要於 22-25/8日期間買滿 $250,
就會有一張 8折優惠咭, 可於 9月內使用


 除左女MODEL, 其實仲有男MODEL 架, 上面個CUP CAKE 仔就係佢請我食架喇!
 
 
 
多謝 PR姐姐的安排, 仲SEND 返張相俾我, 我影衫, 攝影師就SNAP我,
 
通常都係我SNAP 人, 俾人SNAP 仲可以收返相就真係好少~
I LOVE THE PHOTO! THANKS!
 
 
 
 
『有優惠, 有得玩, 又有得食, 你都同朋友一齊去啦~
 
COTTON ON  利舞臺旗艦店 Opening Party』
 
 
 
小小資料:
創立於1991年,當時Cotton On只是澳洲季隆(Geelong)的一間小小服裝店,其後將貨品種類擴至兒童服飾、文具及配件飾物等。時至今日,Cotton On 集團已在全球14個國家,擁有超過1000間分店,員工超過17,000人,並準備繼續擴充。
 



 
‧其他文章‧
 
‧Youtube‧
.
 

     **********************    Twinkle C  information   ************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 

     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()