Bobbi Brown 一直宗旨:

"美麗不是要完美無瑕,而是要看起來、



感覺像自己,只是要更漂亮、更有自信。"

 
 
""
 
化妝理念同方法, 我一直認同 Bobbi, 我要嘅, 唔係靚, 係要有自信!
 
我一直同一個朋友講, 化妝, 唔係要令你面目全非,
 
更加唔係要你對男友進行 "行騙罪", 而係要令你好有自信咁行出黎,
 
就算係影一張相, 你都可以望住鏡頭, 而唔係閃閃縮縮!
 
""
 
 
今次, Bobbi 鮮有咁推出粉色系列, 我實在好好奇, 想知道佢到底有d咩玩意,
所以我一早就 book 左佢專為 VIP 而設的 化妝服務, 率先感受 " 花" 嘅氣色!
 
 
 
 
從 Runway 中取靈感, Bobbi 將今個春季最清新、時尚的花花氣息,
注入全新 Lilac Rose 系列中。


 
 
 
 
 
 
 
 
Bobbi 最重視, 唔係顏色, 而係底妝, 面上唔需要有太多顏色,
 
只要面色精神已經好 "靚",
 
就算只係試妝, 化妝老師都好細心咁同我由清潔做起,
 
每一 part 都要make sure 我學識點樣護理, 先會去下一 step!
 
 
 


用完 concealer 同粉底, 已經成個樣精神返, 至少冇左對黑眼圈! (最近都失眠呢)
 
 
其實平時我已經會咁樣出街 (哈哈, 懶惰嘛)


 
之後, 佢就由眼妝開始慢慢再同我講解一次, 其實佢基本產品, 我已經一早搬左返屋企,
 
我就係期待主角, 粉色眼影!
 
但係原來 Bobbie 堅持簡約, 粉色原來只係放係眼頭, 放大張相就望到喇!
 
後面都係用返啡系列襯底, 然後加上一條眼線,
 
望落即時精神, 但唔會有恐怖粉色眼!



 
我最鍾意係呢支唇彩, 好靚, 搽上個咀好鬼開心, 可唔可以叫佢開心色呢... ...
 
 

 
完成之後, 化妝師會將你用過嘅色同產品都一一紀錄,
 
俾我返屋企諗清楚, 到底想買咩, 下次再去買都得!
 
 
如果你都想今個春天, 加入少少花花感覺, 不妨去望下, 或者好似我咁買支粉紅唇彩,
 
滿足下自己都好!
 
 
 
 
 
 
有關資料, 可以去佢 fb, 因為 web site 冇show 價錢:
 
  
*******  *********  *********  ********  ******* ********  *********

**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 
 
 
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()