肚腩仔遠離我!超簡單動作!
 
 
 
 




我一直都有跳舞做運動, 一直以來身體都唔會好肥,

不過自從3月份係泰國抄車後, 膝蓋, 手腕, 同腰就要休息,

足足成個月都冇運動過, 周身唔自在!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最新睇醫生, 醫生話我可以慢慢pick up 返,

所以我就開始warm up 下d筋~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

以前一直都係24吋腰, 而家24.5, 1個月就肥左半吋, d 肉亦都冇咁 firm~

不過我好有相心係運動下一定會減到!

我目標係, 1/6/2013 要減回 24吋!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



其實我都準備左2個簡單動作, 大家都可以照住做,


 
呢個可以收肚腩同收埋大脾


&


 
呢個就辛苦少少, 可以好快咁收肚腩同埋腰背線

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

如果有唔明可以問我架~

大家一齊努力啦!





**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com

Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()