[SKIN] Twinkle C travel buddy - 防曬同蚊怕水



呢兩支都係 Twinkle C 嘅Travel buddy~

方便又好用,噴完仲唔會黏笠笠!
 
化妝品可以唔帶, SPRAY SUN BLOCK 就真係要帶,
TWINKLE C 雖然唔怕曬黑, 但人大左, 黑色素沈澱左就好似永遠都白唔返,
.
.
.
 
曬完仲要皮膚變得又乾又鞋手, 連身體都有斑斑~
.
.
 
都怪我太鍾意陽光怕怕, 一到夏天我就係咁曬,
以前仲要揸電單車, 一對手就特別黑~
.
.
以前未有SPRAY 嘅太陽油, 就真係好麻煩, 成身又笠又整污糟件衫,
如果係沙灘仲會成手沙, 一搽,
變成真正磨沙~
但出左SPRAY裝後, 就真係方便好多, 無論係邊都噴到,
又快, 幾秘就噴完, 之後又好爽,
唔會好笠咁~~~
而且佢可以玩水上活動時用,
最啱我去船河同旅行用~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另外一樣就係蚊怕水, 細細支, 去邊都唔怕有蚊,
我成日去東南亞地方,

超多蚊, 仲要針到又紅又腫,
所以我去旅行一定有一支係身,

帶住呢 2樣野, 去邊都唔怕啦~~



**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 



 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()