Bio-essence 小蜜蜂飛上 38樓 空中
 
V Face 大派對
 
.
.
.
Bio-essence 熱賣皇牌之一的 Bio-essence V 輪廓系列 於今個初夏, 成功研發升級配方!
加入左 "珍貴蜂王漿" 及革命性成分 ATP 能量因子, 全新推出 :

.
 



(1) 深層去角質青春素含蜂王漿及ATP

(2) 神奇亮膚精華含蜂王漿及ATP

(3) 青春緊膚霜含蜂王漿及ATP
 .
.


Twinkle C 有幸得到 Bio-essence 的邀請, 出席呢次 空中 V Face 大派對, 就連地點,
酒店 38/F, AVA 都有個 3個 "V" 字, 真係好有心思!

.
 
 
 
 
 .
.


當日雖然代言人 鍾嘉欣 未能出席, 但係大會亦安排了大型紙牌係門口,
感覺好似嘉欣接待我地咁!四周圍都係金色 V 字氣球, V 面氣氛迫爆

.
 
 
.
.
 
 
香港, 可能真係太多高樓, 我地明明已經係 酒店 38/F, 但一望,
高處未算高, 對面全部都仲係高樓大廈 ... ... 好彩向上一望, 都仲見到藍天!
少少陽光照射下, Bio- essence 的產品感覺真係好有初夏feel~
.
.
 
 
.
.

新品發佈會, Twinkle 都有備而來, 帶左700D 上場, 可惜一開始支鏡頭就壞左 (因老化)
好彩我有我部萬能 iphone! 一樣可以影相, 個個都準備哂相機, 好期待全新的 V 輪廓系列呀!
 .
.
 
 
 
.
.
 
    V Face 派對一開始, 就由 Bio-essence 的品牌經理親自為大家介紹 品牌的故事,
 
     當然唔少得就係大家最關心的 V 輪廓系列!
 
.


同大家介紹完產品, 當然就係到大家都好緊張嘅 10分鐘 瘦面見證!

.
.
青春 緊膚霜含蜂王漿及ATP
Face Lifting Cream with Royal Jelly & ATP

.
~~   ~~   ~~   ~~   ~~   ~~   ~~.
.


 
 
Bio-essence 即場示範, 並教授大家瘦面的方法:
利用 緊膚霜含蜂王漿及ATP

 

只需要配合簡單的按摩手法, 然後等待 10分鐘,
 
全場幾十人一同見證 MODEL瘦面0.5cm,
 
過程仲有用尺量度的!冇花冇假!
 .
.
真係好利害! (Twinkle C 回家都急急同妹妹推介!)
.
.


 
 .
.
係大家仲回味緊 瘦面0.5cm 的奇蹟時, 大會仲安排左 "有獎問答環節",
由於 Twinkle 舉手唔夠快, 我同 "燕窩系列" 的獎品冇緣份啦!
.
.
 
 
 


.
.

你睇下呢D CUP CAKE 係咪好靚呢?
大會安排左蛋糕高手即場教我地整小蜜蜂! 
 
上面個D就係我地 BLOGGER 整出黎嘅作品!
 .
.
係呀, 冇一隻係我整架....... 因為, 我個個俾我整到乾左.... 唔見得人..... 多謝各位 BLOGGER 借D 小蜜蜂俾我影相... ....
 
個CUP CAKE 仲係朱古力味, 返到屋企未影相就俾我老公食左喇... ...
 .
.
大家知唔知 小蜜蜂化表咩? 咪就係 V 輪廓系列入面最新加入的 蜂王漿
.
.

.
.
有相為證, 我好俾心機學整, 整唔到我都冇哂辨法.....
.
.
 
 
.
.
 
 
大家整完 小蜜蜂, 大家都肚餓LU~~  大家都好似小蜜蜂, 一擁而上 ~~
 
甜品, 有好多係女仔見到都會發光嘅甜品!

其實真係吸引! 
.
.
 
 
 
 .
.

哈哈, 我發現大多數 EVENT 都會有好多甜品,
 
似乎 女人 X 愛靚 X 甜品 呢個三角關系,
 
係永遠都唔會改變嘅 鐵三角!強勁過黃金比例的小蜜蜂!
.
.
 
除左超多款式嘅 BUFFET, 原來每人仲準備左一個 main course ....... 真係飽到好似晚餐咁!
 
 .
.
 
 
.
.
 

食飽飽緊係要親手試用下 V 輪廓系列,  <>,

我用左5豪子份量, 輕輕係手背按摩, 按摩 1分鐘,

  d gel 慢慢變成水狀 軟化緊我嘅角質,.
.
 
然後, 就係好似上面咁, 我成個手背都係粒粒死皮.... ....
.
.
.
 
尷尬死我, blogger 爭住影相話我效果好明顯, 因為隻手有咁多死皮.... ....!!!
 
 .
.
 
 .
.
 
 
之後就梗係用返 亮膚精華含蜂王漿及ATP 做返個修護啦!
 
.
 
唧左一 Pump, 推開個時以為好油, 但係原來等左幾分鐘就已經會完全吸收哂,
吸油紙都吸唔到油
 
.
 
呢支 <> 除左含 蜂王漿及ATP 外, 仲有高純度 綠茶精華,
好明顯係抗氧化同除除幼紋, 皮膚真係吸收哂!
 .
 
價錢只係$199/ 40ml

 
 
 
.
.

介紹俾大家認識, 呢位就係靚靚嘅品牌經理 Ms Leanna Fok,
 
佢都係我見過最 nice 最冇架子嘅品牌經理, 而且仲細心照顧我地每一個,
 
個個都好鍾意同佢傾計!感覺好舒服!
.

.

一貫 Bio-essence 健康 friendly 嘅感覺!
.
 

 


.
.
活動完結前, 大家一齊影張大合照, 我發現 Bio-essence 的同事個個都面尖尖,
.
.
 
唔通個個都因為 呢個  V 輪廓系列??
 .
 
好, 等 Twinkle 都要努力下先!大家等我詳細 產品報告呀!
.
 

THANK FOR VISITING!.
.




**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()