close

MJ 用魔法將我的睫毛伸延 -

『廣角魅惑激長睫毛液』啡色限定版


.


.
[Majolica Majorca] 原來係一句魔法, 據說, 念完之後, 就會變得仙子一樣咁靚!

.
唔怪得佢深受全港女仔嘅愛戴, 無人不曉~~

今次得到 IMORE 的試用邀請, Twinkle C 都有機會一試呢個魔法嘅威力!

幸運地, 今次試用嘅顏色, 仲係我早已經想買嘅  啡色限定版!.

 


.
.
MJ 嘅包裝, 從來都係好吸引, 感覺真係好似魔法用具咁,

佢令你好想知道入面到底有咩神奇力量! 有邊個女仔唔想對眼又大又圓!



.
.


.
.
係香港買, 有個好處就係貼上左我睇得明嘅中文, 唔洗估下估下D日文!

.
廣角無限伸延, 呢一下真係吸引到我!
.



.
.
啡色, 好靚嘅啡色, 色度剛剛好, 搽上眼唔會太淺搞到冇神, 但係又有啡色嘅神秘柔和效果,

唔洗用大眼仔, 都可以好魅惑吸引!


.
刷頭用上左梳型, 一邊係密梳, 一邊係長D大D嘅梳
刷頭的寬度調整到比較適合香港女仔,
.

刷頭尖尖做到好細, 可以方便搽下眼睫毛呢!4 mm 烏黑纖維就係令睫毛伸延嘅元素!
.



.

上圖係未搽之前, 下圖就係搽完 MJ 廣角魅惑激長睫毛液。

而且我冇用夾夾過, 捲翹效果係由睫毛液自然做成的!

.


.
其實佢刷頭細細, 搽個時又真係冇咁易整污糟對眼,

但對於我黎講, 就好似細左少少, 我要分開搽好多次先可以將一邊睫毛搽完!

當中4 mm 烏黑多纖維仲比舊版增加左 1.3倍, 因此可以做到更明顯延長效果!

.

 


.
今次限定版啡色- 廣角魅惑激長睫毛液, 的確比上一代改良左, 佢可以做要根根分明的延長,

而且比之前快乾左, 我等左30秒到就乾喇!

不過, 我個人就覺得唔夠濃密, 所以最後我就搽左3層,

出黎感覺就好好多!
.


.
想對眼望落去大D但係又要自然?  其實簡單加條眼線, 已經可以做到!

呢兩日成日落雨, 唔喜歡帶遮嘅我被雨臨後, 對眼都冇化, 證明左佢嘅持久力,
真係防水防汗嘅功效!



售價: $138 (限定版, 要買就要快喇!)

.


.

後話:

以前試過用MJ MASCARA, 要落妝落好耐先可以,
今次我正常咁落妝已經冇問題, 真係有進步!

.

另外, 其實今次 [MJ 10歲の記念], 仲推出左其他產品, 其中魔法眼線筆就係限定版,

我見過佢真身, 白雪雪, 做禮物送俾一定好開心呢!


.

.

以下係日本嘅宣佈片, 好靚!大家可以望下啦!

.

墮進天鵝湖之夜:
http://youtu.be/EBSa8AnUT5I

.

想了解呢個魔法多D, 可以去以下慢慢參詳!
.
http://www.majolica.com.tw/hk/10th/
.
.
.
.
THANK YOU! 想知多D, 請去,
 
 
Twinkle C
 
"You Tube Link" : www.youtube.com/siujslife
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()