你同我, 終於有選擇! CLEAR 淨

女士去屑洗髮系列多效水護型 - 去屑洗髮乳
.

小S 的一句: 『你, 終於有選擇』, CLEAR 以極速打入香港!
.

CLEAR去屑洗髮系列, 原來係源於歐洲, 之前已經全球熱賣, 今天, 終於登陸香港!

頭屑, 何止係男士的煩惱! 女士其實更重視,
相信沒有一個女士可以接受自己成個膊頭都有白色的頭屑!
.
經過 imore 的安排, 我今日終於有機會嘗試  CLEAR去屑洗髮乳!

.




.

暢銷全球的 CLEAR 是市場唯一獲得國際級權威機構 - 國際皮膚科美容協會 (IACD) 的推薦,
專家認可擁有卓越的去屑功效。

在2010年埃及開羅的一個會議中, 90﹪與會之IACD皮膚科專家一致推薦CLEAR3。
.

 CLEAR 除了女士系列, 當然亦有專為男士而設的系列。
.

在CLEAR淨 男性去屑洗髮精系列中, 除了「強韌健髮型」#以外, 其他口味都添加了兩種去屑成分 - ZnPTO和Climbazole, 抗屑和減少因頭皮屑引起的頭皮癢更長效;

並針對男性頭皮油水平衡以及強韌髮根的需求, 添加向日葵籽菁華來幫助脆弱的頭皮!!


.
 
 

.
女性去屑洗髮精系列

.
除了長效去屑的小顆粒ZnPTO外, 還添加了兩倍的 B5, 可以滋潤乾燥的頭髮,
讓髮絲水潤柔順。


.
主要的成份為:

NUTRIUM 10 抗屑調理因子 (女士專屬)、ZnPTO、Climbazole、
維他命 E、維他命 B5、維他命 B6、維他命 C(Zn2+)、
鈉(Na+)、葵花子精華、甘油和賴氨酸 Lysine HCI


.


.

去屑洗頭乳, 我地一般接觸過的都有偏乾問題, 基至會頭皮痕養!
但 CLEAR 的洗髮乳質地 CREAM 狀, 感覺似乳液偏多,

一PUMP 的份量只足夠短髮, 長髮需要用兩PUMP!

.



.

CLEAR 洗髮乳的泡泡好細密, 柔滑, 與市面上一般的多泡洗髮唔同!

記得我有提過嗎? 愈多泡, 所需的化學物愈多, 我地要習慣不起泡的產品才是愛護身體!

用黎洗手後, 手都沒有乾的感覺, 水份仍然存在!



.


.

試上頭髮了, 由於細密的泡泡, 拍照出來已經看不到泡泡了,

柔滑的感覺令我喜出望外! CLEAR 真係俾左個驚喜我!

而且洗髮時仲可以按摩頭皮!


.

我最怕,
就係洗完頭, 有一種 "抽乾水份" 的感覺, 但CLEAR 好似柔軟咁沖洗我D頭髮!

.



.

CLEAR 致力研究男性及女性在頭皮護理上的需求, 產品都全線都有去屑功效!

CLEAR獨特革命性男女專屬去屑配方﹕

PRO-NUTRIUM 10抗屑健源因子 (男士專屬) 及NUTRIUM 10抗屑調理因子 (女士專屬),
.
.
專門針對頭屑問題的根源, 同時可以照顧不同性別在頭皮護理上的需要,

只要持續使用, 便可以擊退 95% 頭屑源頭

.


.

CLEAR 唔單止洗髮, 而且可以解決女性係頭髮護理的不同問題與需要,
.

持續使用仲可以有 95%長效去屑, 同時仲可以滋養與修護頭皮, 從而維持我地髮絲嘅健康!


真正做到全面強韌秀髮, 令我的髮絲柔順水潤
.


.

我想講俾大家知,

我都想好似小S咁有咁靚頭髮, 冇頭屑仲有自信咁出街!

.



.

如果你都想解決頭屑問題,

應該要試一試 CLEAR 女士去屑洗髮系列多效水護型洗髮!(價格$ 74/ 750ml)

.你, 都有選擇!


.........

相關資料:
........




想知多D, 請去,
 
Thanks Twinkle C
 
"You Tube Link" : www.youtube.com/siujslife
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()