Boots Simply Sensitive 深層潔淨面膜 75ml



.

夏天一到, 四周圍都係Deep cleaning, 同收毛孔產品~


.
講樣野你知:

其實deep cleaning 功效愈明顯嘅產品, 對皮膚做成嘅傷害愈多~~

曾經有皮膚科醫生講, 要冇毛孔, 就以後唔好用磨沙, 同deep cleaning 產品~~

不過香港空氣真係差, 而且開左個頭, 我d 毛孔早係十幾年前已經擴張左~~
.
而家已經返唔到轉頭~
..
.
不過, 我會選擇一d 性質溫和嘅產品, 盡量將傷害減到最低~
.
.
我自己, 除左 KIEHL'S 外, 就會選擇 Boot's, 話說我係一個 Thai Baby,

我以前會一年去3-4次 Thai d koh 到玩, 玩得多, 曬得多, 都要護下膚~

.





.
由以前香港有 BOOTS, 到佢突然全線冇左, 再到佢上年又返黎,
我都緊隨住 Boots, 我連 thai BOOTS 嘅會員證都有跟身!(可惜香港唔用得)
.
.

不過今次香港Boots 其實同係 thai 買已經差唔多價錢, 有d產品香港仲平d~

.
.
好似呢一款: Boots Simply Sensitive 深層潔淨面膜 75ml ($100 以下,平到唔記得價錢)


.




.
 
Boots Simply Sensitive系列 其實係專為敏肌膚而研製。

整個系列, 都不含香料和色素。而且仲有蘆薈, 用完皮膚會感覺柔軟, 光滑。

呢款深層清潔面膜, 主要去除多餘油脂和污垢, 有淨化功能。

其中的保濕成份令到我地使用後, 會有份外柔軟、光滑感覺, 適合所有膚質。

.


.
使用方法:

先要清潔, 然後薄薄塗抹 (當然要避開眼部周圍)

等5-10分鐘, 再用濕綿花抺乾淨。(指示係話3分鐘, 不過 3分鐘都已經未得, 等多幾分鐘會好d)
.
.
** 游水後, 我會敷埋心口位置, 同背部 **
.
.



.
其實用呢款綿花, 好好抺架, 濕左水, 抺一塊清理完, 先再用水洗乾淨~
.



.
.
.
佢唔會真係咩都抽哂出黎, 但係用完之後, 係真係有淨白到, 而且毛孔冇超級擴張到!
.
.
起碼我冇個種被抽乾水份嘅感覺, 相反仲水潤左,
.
.

.
.
去完沙灘, 其實唔應該做 deep clean mask, 但係呢一款唔會乾身嘅 deep clean mask 就唔同,

因為佢有保濕鎮靜功效, 而且價錢都平, 周圍敷都唔肉痛!
.


.
.
雖然佢對皮膚冇傷害, 但係, 大家都要留意, 一星期最多敷一次好喇,

最好之後敷多個保濕mask~
收返d毛孔啦~!

.
Boots 專櫃資料: http://www.hk.boots.com/ch/where-to-buy.aspx




**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()