小J 赤柱 "游" x 遇上了 Sunkiller ~!


.
.
上星期六, 熱辣辣之際, 我就同朋友決定帶小J 去赤柱游水~~

為左隆重其事小J 第1次去赤柱, 我個日仲拍左個短片示範一下夏日TAN LOOK~

其實 TAN LOOK 有好多.. ...


.
.



.
.
不過我今次示範只係用左 CLINIQUE 有色防曬 SPF40, 加上 BOBBI BROWN 礦物粉,

同 BOBBI BROWN 最新 SHIMME BRICK~ 就已經搞掂, RAW 的感覺~!


同場加影 H&M $39 BRONZER ~~ 超抵用推介~

.
<VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=84HDGYZ-hfQ
.


.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=84HDGYZ-hfQ]

.
.
.
暈完車浪 ( I got the car sick tgt with Siu J!!) , 去到赤柱之後,

我地搵間露天餐廳食個靚 lunch之際~~

俾我地遇上 Sunkiller 團隊~

嘩, 我 Twinkle C 當然飛上前去了解下, 有咩 JETSO~~

.
.


.
.
一睇就知一定有JETSO~~
.
.


.
.
原來好簡單, 就係試用完, 再評下分, 就會有支 Sunkiller 送俾你~

.
.


重點係, 仲有紀念沙灘ball~~~
.
.
對於我呢d 極大量消耗 sun block 嘅人, 實在太吸引~~
.
.


.
.
當日真係曬到 "扒" 係度, 辛苦哂 Sunkiller 哥哥姐姐~~
.
.
因咩事我同姐姐咁close, 同哥哥就隔左條街呢?? 哈哈, 佢好怕醜, 可能因為我太主動~~
.
.


.
.
小J 落水, 但太熱, 佢只係想入返個袋, 佢見到D可熱到爆炸, 佢完全唔ENJOY~~~
.
.
相反我就好想跳落水! 降溫!
.


.
.
有冇見過狗仔成支水飲? 小 J 就可以~ 我都係個日先發現佢鍾意成支飲~~ 似呀媽夠豪氣~~
.


.
.
.

做女人唔懶得, 明明返到屋企我已經累到想死~~ 頭都未拆, 第一樣做嘅,

當然係落妝同 導出~~ 清潔真係好重要!

.
.





























.
呢個唔係錢嘅問題, 我好鍾意用產品送嘅沙灘用品,

好似SEAT MAT, 沙灘巾, 沙灘遮, 沙灘袋,

個感覺就好似free d, 唔洗鍚住用, 玩都玩得開心d~~
.
超期待下一次沙灘日~


.

 

**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()