.[化妝] 我要做韓妹~ Touch in SOL 給我驚喜:
美白保濕防曬粉底液 SPF30 PA++
.
.

.
.
或者我一直有偏見, 我之前的確對於韓國的化妝品不太認同。

原因係韓國天氣同香港相差太遠, 香港的濕度, 比任何地方都要高, 加上最近的 34度天氣,

我選擇粉底的要求比以前更高了! 要求唔止貼薄, 仲要用完唔可以出粒粒!

..
.


直到今次 THE Z TYLE 的試邀,
touch in SOL 的確給予我驚喜~

.
.
 今次的試邀中, 加插了短片比賽, 我用了幾日幾夜去拍去剪,

希望大家都可以花少少時間, 支持一下吧~

.
.<>
.


VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=bEGHGWA_t0Q
.
.

.
.
塗鴉字的包裝, 係 touch in SOL 的標誌, 賣的不是可愛,

是型格路線, 對於我黎講, 感覺舒服好多~
.
.


.
.
磨沙玻璃樽配上 黑色的 PUMP 咀方便使用, 上粉底時, 我一般會使用 2 PUMP 的份量,

其實會有少許剩餘的~~
.
.
短片中, 我是用三角綿花上粉的, 其實平時我都習慣用這一種方法, 是學化妝時習慣了的手勢!
.
.
但如果用粉底掃, 都可以做到相似效果的, 不過我覺得時間需要長一點~
.
.


.
.
韓國的產品, 感覺好似用完會後生D, 有生氣D, 呢一D可能就係品牌的形象了~
.

SPF30 PA++防曬功效
(不含苯甲酸酯,乙醇,礦物油,煤焦油顏料或任何動物成分).
.


.
.
其實 touch in SOL 今次係第1次推出粉底液, 一共有 2款:

(1) 美白保濕防曬粉底液 Advanced Real moisture foundation SPF30 PA++ $188/30ml
(2) 持久控油防曬粉底液Perfect sebum control foundation SPF15 PA+ $188/30ml
.
.
我今次用嘅係 (1),

佢優點係滋潤保濕, 細緻毛孔, 同貼薄, 要有韓國女仔嘅細緻肌膚, 只係一層粉底已經做到~
.
.

.
.

美白保濕防曬粉底液SPF30 PA++ 其實有2個顏色, 我選擇左 #21 NUDE BEIDGE,

不過我最近曬黑左, 呢個色對於我黎講就好似有D白喇, 所以我連頸位都要化埋少少,

望落去先冇咁奇怪~
.
.


.
.
.
其實佢真係令我有驚喜, 佢真係好薄, 但又水潤, 未上碎粉感覺都唔會太笠身,

佢質感就好似有顏色嘅 LOTION, 一推就開~~

不過, 同樣因為佢太薄, 遮瑕就未能滿分, 佢有令毛孔細緻嘅能力,

但遮顏色就效果一般, 黑眼圈就要加遮瑕喇~~

.
.
.
不過如果鍾意自然 NUDE 妝嘅女仔, 呢個效果已經足夠應付~~
.

仲有下集架, 講化 SMOKEY EYE, 用剩嘅粉底唔好掉, 萬一化錯左, 都可以用棉花棒黎改妝~
..
.
.
.
** 夏天多數女仔都會黑少少, 好似我咁鍾意陽光海灘嘅,

我會建議選用 #23, 感覺會健康D, 唔洗就得咁辛苦 **
..
.

.
touch in SOL 於屈臣氏獨家發售 (客戶熱線:2635 5951)
Facebook: www.facebook.com/touchinsolhk          
Weibo: weibo.com/touchinsol



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=bEGHGWA_t0Q]





**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()