[SLIM] 不會說謊的減肥好工具~ WITHING SCALE


.
 
 
今日想介紹大家一個價值 $16xx 的磅,有咩特別呢?
 .

(1) 呢個磅可以用WIFI, 連接上 apple 的產品,包括 iPhone iPad Mac

(2) 以後每一次你上磅都會自動紀錄,包括BMI, FAT n WEIGHT

(3) 有好清淅通知你重左, 定係瘦左.....唔洗再估估下...

.
[其實大家有冇試過, 以為自己比上年瘦左? 大家都係靠自己記憶去估, 但有左佢,
你就可以好清楚成個 figure 狀況, 包括你去完個旅行返黎, 重左 3磅都會知道]
.
.
[記得以前, 我有pencil record 個weight, 不過就係磅完, 先紀錄]
.
.
[但用磅, 就係當你上磅個一刻已經自動 record, 無論重左定輕左, 都已經自動同步左紀錄]
.
.
[其實呢個磅對男人, 似乎仲有用, 我老公成日話自己冇重, 一直都係"咁上下",

於是,

我就拎個 figure index 俾佢望下, 我話佢知, 佢結左婚後重左幾多磅!!

當然佢冇得再抵懶啦~]
.
 
 
使用方法:
.

只要你係第一次使用前,set好user date, wifi連結,download withings apps, 然後就可以上磅
.
磅完之後,再打開apps, 你就可以揾返自己個紀錄,set 返個名
.
以後每一次你上磅都會自動紀錄,包括BMI, FAT n WEIGHT,

.


 


.
.
.
[ 佢最叻係可以紀錄 8 個人record,唔同人上磅,佢會識自動分到邊個打邊個,

你想隨時睇返過去嘅資料都無問題,仲有圖表俾你睇 ]

.
.
你重左,輕左,佢都會通知你~ 以後無得扼自己啦~! .
.
係就係貴左d, 但又真係出奇地方便, 你睇下我個 record, 我一直都係咁上下,
.
最重個時, 就係 3月尾, 我去旅行但炒左車, 零個活動量, 但又不停食, 食, 食, 食,

不過返香港後調節飲食, 一個星期已經回復正常~
.

.* 當然, weight 唔化表一切, 仲要睇埋 fat index, 如果之前我飲左好多酒,
第二日fat 就會高左, 酒真係好肥架 **


.



 

Withing scale, $16xx,
apple 特許經營店有售
 








**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()