.
.

 
 
[LIFE] 給自己的生日禮物 - BV wallet from Reebonz

.
.
.
女人應該要善待自己, 因此, 每年生日我總會給自己一份生日禮物!
.
.

或者, 我是找個藉口滿足自己吧~ 因為, 今年挑選了一個我一直很想擁有的 -

 BV 銀包!

重點, 是我足不出戶, 就已經可以擁有 - REEBONZ Hong Kong
.
.
 
.
.
.
[收到貨的一刻, 實在太興奮, 差一點忘了影相俾大家睇就衝動開箱了]
.
由自己挑選的生日禮物, 當然會係我最愛的東西~
.
 
 

.
.
係咪好靚呢? 其實我想買好耐喇~ 經典但具代表性設計, 簡直唔捨得用!
.
.
有冇聽過, NO GOAL, NO GO?
 
先鎖定目標, 就會有無窮嘅動力去工作了!

或者你都會係 Reebonz 找到你下一個目標, Bottega Veneta, Miu Miu or Chloe?
.
.
女人總要愛自己多一點吧!
.
.


.

老實講, 我對網購有嚴緊的要求, 唔做少少功課search下間shop 我係唔會乖乖付款的!

既然俾我搵到間好嘅, 我都希望介紹俾大家, just happy sharing!!!
.
.
.
我最基本要求, 當然係正貨, Reebonz 100%保證正貨, 而且貨都在我手了, 哈哈, 絕對肯定了。
.
.
然後就係要計算一下運費, 我試過網購, 運費比貨價還要貴, 呢個 point大家要留意!

不過 Reebonz 完全免運費, 大家已經冇野需要擔心 ~
.
.
最後買完野當然想盡快收貨, 女人都係心急架, 5-7個工作天的送貨安排,

我生日當天購買(6月3日), 早幾日銀包已經乖乖在我手 ~ ~

.
.
 

 
.
.
[仔細的車工, 其實係我會留意的細項, 連內格都用軟皮架~ wow]
.
.

 

.
[ 盒中有盒, 落雨送貨都唔驚]
.
.
Reebonz 最吸引我注意的, 除左牌子同款式多外,

仲有一系列經曲款式不定時進行推廣,

好多好 classic 的款式都有promotion, 有d 款係shop 已經買唔返, 值得大家去望下~

 
.

我地每時每刻都要工作, 要四處遊走去找尋自己的生日禮物, NO WAY!
 
何不 Download Reebonz 個apps, 隨時隨地, 超級方便快捷咁係 iphone 搵自己心水"禮物"?
.
.
 



.
.
大家係咪都心動, 想去搵下自己下個目標呢?
 
可以 [按此進入 Reebonz] 是我給大家的邀請連結, 大家申請做會員就可以幫我儲儲分呢~!
 

.
大家買完野, 都分享給我看看吧, HAPPY SHARING 嘛~!
 
.
.
一直好想擁有, 我終於擁有, `Nice!

.
.
 **************************** Twinkle C information ****************************


       Twinkle C x Siu J - We sit on the Pole
     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
      Youtube Channel: Siu J Lee    |   Facebook: Siu J Lee |
    
Seeagainla Channel: Twinkle C

     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.




 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()