[飲飲食食] 大家樂 - 有錯會認, 叻叻豬!

.
.
話說早幾日, 我去大家樂食個 LUNCH 時, 叫左碗拉麵食, 點知食完之後 30分鐘就肚痛, 仲肚ALL, 之後我就打左去大家樂OFFICE 到講出我個情況, 希望佢地跟進一下。
.
.
然後我ALL左2-3次就冇事, 而當晚, 大家樂亦好快手回覆我, 佢有別於其他PR 的做法, 他一開始已經係道歉, 並查詢我現況, 並再度唔好意思, 然後就表示已經了解過情況, 有可能因為湯不夠熱而令我肚仔唔舒服, 整個過程誠意十足, 亦真係有了解過情況, 連我幾點買碗拉麵都知道, 並唔係得個講字,
.
.
最後更加用了一句說話: 我地大家樂希望你可以俾多一次機會我地, 黎嘗試多一次享用我地嘅服務, 我地唔希望冇左任何一個客人, 希望你以後都可以有信心咁享用我地餐廳嘅服務。
.
.
真係冇得頂, 好多酒店嘅 PR 都未做到呢個技巧, 其他公司真係要多多學習, 即使美心快餐, 明明自己食物有石粒, 因此令我地受傷要睇醫生, 美心都做唔到令客人得到滿意答覆。

.
PR 手段, 有時真係唔可以以公司品牌黎評品, 真係要學野。
.
.







**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()