.

[LIFE] 白花油曾經救過幾多人?
.

.
白花油今次試用文主題, 我想過好久, 白花油用途, 其實無人不曉, 千僖世代除外。
.

最後, 我決定左用我眼見過嘅事為題, "白花油曾經救過幾多人?"。
.
.
我親眼見過無數次 "驚險"事件, 最後都係用白花油 "救命", 以下係真人真事:
.

1. 係街見過無數個老人家, 好暈咁坐一面, 雖然我唔知佢咩事暈, 但次次佢地都係拎支白花油出黎, 搽兩搽, 抖兩抖, 再臭兩臭, 幾分鐘之內可以行得走得, 冇再暈。

.
.
2. 有親戚因糖尿問題, 突然休克, 家人幫佢用白花油狂摔佢手, "仁中", 額頭, (當然要打埋999, 保持空氣流通等等), 睇住佢甦醒, 個次認真嚇死我

.
.
3. 去旅行, 按摩店遇上香港人休克, 面色都變, 佢家人又係拎支白花油出黎狂摔, 之後當然醒返, 但係白花油真係好勁!
.
.
4. 我自己暈車浪,暈船浪, 搽一搽白花油都已經冇嘔喇, 蚊叮搽白花油止痕就最勁!
.
.
當然, 白花油功效有好多, 但我見過咁多次, 去遠行一定會帶支係身, 家人去留學, 白花油亦係隨身物!
.
.

 
.
.
講完我見過嘅事, 講下和興白花油故仔:
.
.
和興白花油的歷史可追溯到1927年的新加坡及檳城,
當時,和興白花油始創人顏玉瑩先生首次研製出一種可供塗擦用的藥油,
亦就是現時家傳戶曉之和興白花油。當年顏先生在新加坡經營糖果點心、麵飽及食品生意,
初期研製成的和興白花油只供私人使用,由於這種藥油療效顯著,極受親朋戚友歡迎,
.

因此,顏先生決定大量生產這種藥油,並向市場銷售。由於顏先生鍾情於水仙花 (即白花),
故把這藥油命名為「白花油」。而有關和興白花油的商標,則是由顏劉崑珠女士於一九三五年在檳城及新加坡註冊。
.
.

隨著在檳城及新加坡的成功,顏先生遂將注意力轉移到其他地方,
當時他洞悉到香港為華人聚居地,市場潛力優厚,加上勞力資源充足,
實為理想生產基地,故決定前來香港發展。為了能在市場上分一杯羹,
.
顏先生採取一系列策略性的市場推廣,包括利用在當時相當獨特的大型戶外廣告,
由著名的粵劇藝人協助宣傅,以及積極參與一九五三年及以後多屆由中華廠商聯合會主辦的香港工業產品展覽會 (工展會),以確立和興白花油作為多用途健康藥油的市場地位。
.
.

.
.
今次試用. 我最喜歡係迷你版, 因為其實我認真地好鍾意佢陣白花油味, 迷你版實在係方便放入去化妝袋, 而福仔239個包裝實在太FUNNY, 我D朋友都係因此而知道 "福仔 239" 是什麼一回事。
.
.
 

.
.
.
其實我唔講, 身邊朋友以為我係個d 扮型唔喜歡白花油嘅人, 其實我好相信傳統藥劑, 特別因為我見過太多次 "起身回生", 我知道佢真係太厲害, 所以我其實係會帶白花油出街架..... ...
.
.
另一個我常用白花油, 係因為我成日頭痛, 以下有幾個方法, 大家可以參考
.
 
額壓法: 先將您的雙手肘平穩地置於桌面,以右手中指按在前額中央上方處,
並將左手指按於右手中指上以增強壓力。接著將左右手各兩手指分別施壓於離原中央位置之兩側,大約6.5厘米處。壓迫這一帶的神經中樞,可消除頭痛。
 .

指捏法: 互相壓捏雙手中間三指的末端,因這一帶與頭部及靜脈竇息息相關,
亦是種治療頭痛的有效方法。 手壓法以右手食指和拇指擠壓左手食指及拇指的掌間,
靠近食指根處,雙手互相按摩,可刺激大腦分泌一種天然的止痛激素。
 .

足部壓捏法: 足部大腳指的頂點與我們的頭及頸部相關。如果您的頭痛是因神經緊張所引起,
試著抓住大腳指繞圈圈,會有鬆弛您頸部神經緊張的神奇效力。再壓捏大腳指末端的靜脈竇相關區。
.
.
 


.
.
除左白花油, 大家知唔知道仲有樣野叫 "白花膏"?
.
.
傳統衛生嘅包裝, 其實大家都應該要相信香港嘅老字號!
.
.


.
.
白花膏功能不比白花油少:
 
.
 
疏風散熱  消炎止痛  宣竅醒神

舒緩鼻塞

舒緩輕微胸口鬱悶

暫時舒緩肌肉疼痛

對蚊蟲咬傷具止痕止癢作用

舒緩舟車暈浪

舒緩皮膚爆拆
.
.

.
.
夏天, 白花膏可以將蚊叮止痕止癢, 係我必備嘅野!
 
.
最後, 唔知大家有冇試過鼻塞? 用一杯熱水, 加3-4滴白花油, 然後嗅一會, 幾分鐘後你會發現鼻塞得以舒緩, 氣管都鬆一鬆!
.
.
我自問唔係白花油高手, 但有咩事, 我只會第一時間諗起白花油,
.
"白花油, 大家有冇白花油, 快d拎支白花油黎. . . "
.
.
 
和興白花油的網址 (www.239.hk)
FACEBOOK (http://www.facebook.com/hoehinwhiteflower)
銷售地點: 屈臣氏、萬寧及各大藥房等
.

.


..
.
.

 
**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()