.
[SKIN] Say BYE BYE to 士多啤梨 -

Neogence Extremely Off-heads Serum 粉刺溶解精華
.
.


.
.
今次嘅試用產品, 正正係我需要的東西 - 粉刺溶解精華
.
好多人都話 Twinkle C 嘅皮膚好好, 其實只要睇得仔細D, 就會見到我有好多黑頭~
 
呢個問題困擾左我好多年, 自青春期開始, 毛孔太大, 黑頭就開始冇離開過我。
 
.
特別我喜愛旅行同戶外活動, 防曬產品更加令黑頭粉刺問題嚴重, 炎炎夏日,
 
問題就會更嚴重, 甚至會因此而爆瘡。
.
認真講, 我用左導出機之後, 問題真係有改善, 起碼冇左爆瘡情況, 但係黑頭仍然存在!
.
 

.
.
Neogence 粉刺溶解精華 pH5.5, 可以解決我最大問題! 
.

◎ 親水型蘋果柔白酸+白柳樹萃取,長效深入溶解粉刺,有效暢通毛孔
.

◎ 角質調理因子AC. NETTM+毛孔調控酵素,有效預防毛孔堵塞.
.

◎ 親膚弱酸性,不傷肌膚,敏弱肌膚亦適用.
.
 

.
.
Neogence  - Extremely Off-heads Serum Ph5.5
 
.
 
含有親水型蘋果柔白酸+白柳樹萃取:
.
 
- 可以長效深入溶解粉刺, 有效清除毛孔中的老廢角質及髒汙, 保持毛孔暢通
.
 
含有角質調理因子AC. NETTM+毛孔調控酵素:
.
 
- 可以調理角質, 緊緻毛孔, 同時能減少皮脂, 避免過剩皮脂及髒汙堵塞毛孔,

有效預防粉刺形成,毛孔淨化效果加倍提升
.
 
含有親膚弱酸性:
.
 
- 獨特親膚弱酸性, 不含杏仁酸, 避免使用後肌膚乾燥脫屑及刺激等不適狀況, 敏弱肌膚亦適用
.
 
 

.
.
使用方法:
.
以滴管來拿取精華, 約取1-2滴使用於T字位置及下巴, 輕按至吸收, 再繼續一般護理程序
.
 
Neogence Extremely Off-heads Serum Ph5.5
.
 
可以避免肌膚乾燥脫屑及刺激等不適狀況,
 
敏弱肌膚亦適用, 但我建議大家於第一次使用時應該先用於手臂內側或耳背測試反應~
 
安全至上吧!
.
 
全線莎莎有售了~!
 
.

 
Twinkle C 的舊文:
 

.
Twinkle  C 的youtube:
.
 




**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()