[LIFE] 🉐Happy shopping in SEOLUL ~ 我回來了!

.
其實我爭扎左好耐, 應唔應該寫旅行文, 長途tour 我就唔太喜歡喇, 短嘅一年都有 4-6次,

最後, 我決定唔寫, 因為唔想連放假休息都變成工作, 掛住chok 樣影相, 紀錄, 影地圖,

.
去旅行, 我唔係好鍾意影相, 我反而鍾意將景物, 地圖記入腦!
.


.
雖然旅行文就唔會出, 但一堆堆化妝品就一定會出文出片啦~
.
當然包括大家最愛嘅 3CE, LIP PIGMENT 我買左5支呀, 大玩溝色先!
.
 
 

.
.
呢D係比較少人會買嘅野, 我都買左, 指甲油仲一次過買左40支 ... 當然有D會送俾朋友啦!
.
.


.
.
有留我FACEBOOK 的, 就會知道其實以上圖片只係我第一晚用左3個小時去SHOPPING 的成績, 經過6日之後, 當然唔止以上咁少啦~!
 
如果大家想知有關韓國野, 大家去我FACEBOOK INBOX 我啦, 我會易D回覆大家架!

試用文? 3CE? ETUDE HOUSE COLOR POP? CLIO? 等我呀!
.

 
其他文章:[醫生都推介我用的疤痕敵] [ 跟我到韓國的新寵 - 2B Into Arm & Body]

 
YOUTUBE:




**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()