close
[LIFE]
Post Wedding Photo 結婚1週年 的婚紗相

.

呢個係老公送給我的結婚禮物, 就係每年都會影一次 "婚紗相"。
.
你覺得我無聊 ? ? ?
.
其實好有意義架! 每年影一次, 個一種感覺, 就好似不停將結婚的點滴重播... ...
我當年 march in 個一刻嘅感覺, 仍然深刻。
.

.
當然, 對於女士, 再穿上婚紗, 我最怕就係著唔落件婚紗,
結果, 我當然著得落, 但係我老公就... ... 扣唔到鈕了... ... 可能婚後的生活佢太幸福了.. .. ..
.

.
今次, 經朋友介紹, 我地找了一位 freelance 的攝影師, 他沒有很大的名聲, 也沒有自己的studio,
甚至連網頁都沒有, 找他拍攝, 最難的是相約拍攝時間, 我跟老公很忙, 而攝影師更忙,
我時時要飛, 攝影師自己的正職都常常要飛的... ... 不過 ... ...
.

.
雖然他不是紅透半邊天的婚紗攝影師, 但他有的是耐性, 熱誠及專業! (多謝你!)
.
.
拍攝前, 會先跟我們好好溝通, 了解我們想要, 及習慣, 拍攝時就會不停俾我地睇返效果,
等我地即時知道拍攝效果, 確保出來係我地想要的感覺。
.
.
最重要, 亦係我最欣賞的, 他不愛將你的眼耳口鼻去整容, 手臂的肉... ...對不起, 要靠自己了!
.
.
以下的照片, 我就是我, 眼耳口鼻, 手臂跟肥肉都沒有加工, 於拍攝時就要好好的擺好pose,
出來的感覺就會很自然了, 很真實, 婚後的生活, 應該比婚前的幻想來得真實吧!
.


















 
.
.
這次的婚妙相,  沒有公主造型, 只有真實一點的個性, 而拍攝地點就是我的家,
有相當滿意的效果, 除了有是攝影師的功勞, 當然都要靠了得的化妝師功夫!
.
.
我找了MUA CANDY HO 做我的 *星級化妝師! (多謝你!)
.
 
.
其實拍攝前, 我已經跟她密密溝通, 細心的 Candy 比我還心思細密,
她會將每件衫與拍攝概念跟化妝一一配搭, 然後化妝前再詢問我意見,
確保出來的效果是攝影師跟我 & 老公都滿意的 .. .. .. 這一點好重要, 拍攝順利都靠佢!
.
.
 
好的化妝師, 絕對可以化腐朽為神奇! 難怪 Candy 的 fans page 時常有客人留言稱讚!
.
只要找對了化妝師, 拍攝當天的黑眼圈跟暗瘡都不用擔心, 即使攝影師不會幫我後期整容!
 
.
攝影師同化妝師都叫我不用開名, 但我覺得好的東西, 真心要分享, 至少要告訴大家,
市場上仍然有好多用心製作, 用心去拍攝, 用心去化妝的人, 幸運地我今次遇上了,
.
我都希望大家會找到了, 對, 的人!
.
.
**** **** **** **** **** **** **** **** **** ****  **** **** ****

Photo by panda: panda@cookbook.hk
Candy Ho - Dreamy Makeup: https://www.facebook.com/CandyHoDreamyMakeup
 
**** **** **** **** **** **** **** **** **** ****  **** **** ****
.
.
 
其他文章:
 
.
 



**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()