close

Bobbi Brown 絕密倒數party 妝
由於今晚會去一個意大利餐廳 Assagia ~ COUNT DOWN PARTY~


我之前特別去左 Bobbi brown 搵個專業化妝師教我化個易handle 嘅 party 妝~
 主角就係呢盒: Black PearlEye Shadow Palette $550入面有齊6隻色:

(1) White/ eye shadow                         (2) Tin/ metallic eye shadow
(3) Black Velvet/ Sparkle eye shadow    
(4) Oyster Grey/ Shimmer Wash Eye Shadow
(5) Grey Denim/ Eye Shadow                    (6) Charcoal/ Eye Shadow


ELLA 教我, 以下眼妝20 分鐘內可以搞掂 ~

Step (1): 用GREY DENIM 係眼窩打陰影, 成個眼蓋都要打,
呢個 STEP 令個眼位凹下, 之後就唔怕浮腫喇~




STEP (2): 就係頭先眼窩相同位置, 用 TIN COLOR 上一層色, 做個BASE 暗閃




STEP (3): 用BLACK VELVET 係雙眼皮位置, 深D咁上一層, 拉到去眼尾,
再用個鬆頭掃BLEND 返鬆佢. 之後對眼已經明顯大左.

BLACK VELVET 其實係深紫, 但佢化出黎只係好少紫色, 返而似深灰帶暗閃~

如果想紫D 就要攞多D色, 上多一層



STEP (4): 之後就係要係成個眼窩位上一個好SPARKLE 嘅銀粉, 由雙眼皮上面開始掃, 基本一下都已經好閃, 佢令到你係PARTY 入面, D燈打落黎對眼會閃下閃下咁~

然後用CHARCOAL 畫眼線, 當然長D對眼會大D啦, 不過都唔好長過D 眼睫毛 (正面望個時), 如果你有用假睫毛就可以畫長D喇, 如果唔係就TOO MUCH 嫁喇~~

想眼線畫得實D, 可以用眼線GEL,  不過都可以加少少水係個掃到, 濕畫眼線, 就會持久D喇!!

STEP (5): 呢個時間上眼皮已經完成, 而家到下眼部份。

記得, TIPS 係整好哂上眼皮, 先好係下眼位置處理遮霞, 我今次就用左新個隻 TINTED EYE BRIGHTENER, 原來佢用手指推2下, 就已經得, 好水狀, 好易推, 之後就係個眼位置印返高光乾粉, 定返個妝。

而家先遮霞, 可以清理埋頭先處理上眼皮時跌落眼肚嘅 EYE SHADOW垃圾, 咁樣下眼就唔會好污糟咁~

處理完遮霞, 就用BLACK VELVET 係下眼畫條2mm 粗眼影眼線, 呼應返上眼皮個色,
如果想對眼D大, 係下眼皮眼尾位置加少少 CHARCOAL~



STEP (6): 成對眼已經完成, 想對眼再立體D, 可以係眉骨位置用少少WHITE 打少少光。

就咁就搞掂, 真人個妝係好閃, 但影相就唔覺得閃, 個日我化住呢個妝仲係海港成行左成日街~~


ELLA LAM 係海港城 - LANE CRAWFORD 入面嫁, 係佢教識我化妝嫁,
好似我咁, 搵佢教我化, 都係$300 一堂, 之後可以全數用返黎買野,
佢會好細心咁教你, 化完一隻眼, 就會叫你自己試下化另一隻眼,
唔識就教到你識, 唔係隨幾句就叫教完你, 差唔多都要45 mins 嫁~

大家有興趣就搵佢啦~ 不過一定要預約, 佢好爆嫁. !

ELLA - 23760331



arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()