Handmade 手作背後, 你知唔知?

唔知等我講你知.!

早個幾日, 我都介紹過幾款簡單嘅手作,
其實打開 E-AMIL,
團購每一日都不停有好多手作班,
好似, 做皮, 做銀, 做手袋, 做頭飾, 做圖章, 做玻璃, 做蛋糕, 做馬賽克, 做陶瓷......

... 小編我就參加過7-8款,
同朋友一齊玩個感覺都幾開心... ...

大家想唔想了解多D呢一班『手作人』嘅背後,
隱藏住一個點樣嘅故仔?

我之前搵左幾位,
做左一D訪問,
係黎緊嘅日子, 我都會每日出文, 同大家分享佢地嘅故仔。

如果你地有朋友仔, 係好愛做手作, 或者有一個好特別嘅故仔,
歡迎你地同我 TWINKLE C 聯絡,
我會安排同你做個訪問,
再幫你將你嘅 ((力量))發揚光大.

等多D朋友知道, 多D朋友認識同參與!!


想知詳情, 幾得去我個PAGE 喇!!
www.facebook.com/siujslifeblog


 
 
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()