Viscontour® Serum - Hyaluronic acid
 

無菌特純透明質酸保濕液 - 肌膚急救水(玻尿酸保濕精華素) - 德國製造,原裝進口!


高度補水同時平衡肌膚的酸鹼值,可以解決皮膚因為太乾而出現的泛油同拉緊情況。

佢嘅配方不含油脂, 香料和防腐劑, 特別適合曬太陽後或者醫學美容療程後作深入補水及修復受損細胞。



 
每一支都有滅菌包裝,用一支開一支,用個時會更衛生,減低皮膚感染機會。

每一支獨立包裝,就算去旅行都可以帶定 2支係身,即使曬乾左皮膚(包括眼部、唇部)都可以用佢『急救』。

貨裝一盒有20支,一支1ml,共20ml ($1280)!






高玻尿酸的成份,令急救水質地較重身,有少許黏性,圖中見到佢帶張力,不是稀身水狀。




剛好我試用前一晚通完頂,皮膚乾到繃繃緊,膚色較暗啞 (黑眼圈當然唔少得!)
應該係試用急救水嘅好時機!


第一道試用,我用手指將急救水輕按於面上,由於急救水都較重身,
我輕推左差不多1分鐘先吸收哂。你會感覺到急救水係俾皮膚吸哂,而唔係乾哂!

 
係第1道用手輕按急救水後,皮膚已經好明顯比使用前飽滿,
每一個毛孔都有返彈性!
 
由於有返光澤,感覺膚色有少許去黃,可能因為補左水冇之前咁暗啞!




第2道使用,我將餘下的0.5ml 用導入機導入,係超級推介!
由於佢係高成份玻尿酸,佢質地好適合用機推 (唔好計價錢!)
我用機係全面導入,用左差不多3分鐘先將0.5ml推哂,質地順滑厚身,推機一流!



用機導入後,整塊面都有refesh 效果,你會感覺到真係吸收哂d水份,
唔係只係表面,之前塊面拉緊嘅感覺冇哂,仲推走哂暗啞,
如果打完laser 用急救水搽面係最適合不過,
點解d人叫佢急救水,我而家都明,
下次我去party前或者通頂後要見人,我都會用佢黎急救!
 
*順帶一提,除左補水,大家要記住鎖水,用完補水產品記得要搽返保濕cream,
咁樣就可以keep住d水係塊面度,唔會流失喇!

 
 
if you want to know more:
 
Thanks!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()