close
U magazine x 海港城 合辨的活動

濃情朱古力

佢俾我地入去公主裙下影相,
仲介紹左好多間朱古力牌子俾我地識,
俾我地試食, 仲有一大袋紀念品~

大會仲好細心咁安排一人一支水, 試食完朱古力都唔怕~

~SWEET!~








呢間朱古力屋就當然唔係真朱古力, 係假嘅, 不過都好令令 ~~





呢個牌子大家可以係一田, LOG ON 等買到, 我地就有得試食, 原來係英國皇家指定朱古力,
味道比較香甜, 好滑, 好傳統朱古力~







呢個係山楂味朱古力, 其實真係用山楂餅DIPPING 朱古力, 味道好好,
不過我即刻諗起食中藥... ... 但創意一流!

 
呢個就係意大利朱加力大師黎香港整嘅朱古力枱,
全張枱都係真朱古力,
香噴噴, 感覺好SEXY, 好想咬一啖!
 
成枱都好似, 我最鍾意就係NAPKIN 同WINE BOTTLE~
 
入到去,個感覺好迷暈嫁~







嘩, 有老鼠!!!

仲有兩隻, 搞錯呀!

其實係大師同大家開個玩笑, 連老鼠都係朱古力, 你又敢唔敢咬佢一啖?



你睇下, 全部都係送嘅紀念品, 好好味嘅朱古力.... ... 食完要努力跳舞先得, 唔係實肥死啦!

if you want to know more, pls visit:

www.facebook.com/siujslifeblog

Thanks!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()