由香港貿易發展局(香港貿發局)主辦的「第30屆香港國際珠寶展」

係2013年3月5-9日一連五日已於香港會議展覽中心舉行。
 
 
 

於3月5日當晚, 亦舉行左「珠寶之夜」的交流晚會,
當晚亦公佈左「國際珠寶設計大獎2013」的結果。


俄羅斯設計師ILgiz F憑作品「Butterflies」成為「冠軍中之冠軍」。
 
 
除此之外, 場內精選展品中, 其中有:
 
「橋」戒指系列
 
 
Vladimir Markin Fine Jewellery Limited
(香港)
展區:尊尚展廳
展位編號:1CON-048
 
 
Salima Thakker珠寶創作系列
 
AME Gallery (香港)
展區:珠寶首飾
展位編號:3C-F37
 
今年隨住黃金的興起, 亦有以『金磚』為主題的產品,
係金磚上加上藝術元素,
非一般我地平時係街見到的 產品~
 
 
係展覽中, 有珠寶, 有鑽石, 有寶石, 有鋼有銀亦有金~
產品種類多到數之不盡。

每一種的質材, 都會有不同各家的供應商, 不論係中國定係中東,  
都有參展。

包括之前我係浮羅交怡, 星加波, 西班牙等地見過的產品,
都俾我係呢個展覽會中發現佢嘅蹤跡~

 

 

人頭湧湧的情況, 係展會中不時出現~
 
呢位係印度老闆, 好好人, 俾我影相仲好好笑容, 佢有卡裝石,
有CERT 又有, 冇CERT又有, 公主形又有, 啤梨形都有,
俾埋卡片我, 下年儲夠錢, 等我都買粒於裝石俾自己先~~~~!!!

 
 
 
金, 除左出嫁個之外, 其實都可以好FASHION架~
 
 
 
 
 
 
 
除左D重型產品外, 其他都有D輕量入門產品, 不時會係個別展位出售,
至於遇唔遇到就要睇你運氣喇~

 

 
 
其實呢個展覽係好集中, 將世界各地頂尖嘅珠寶產品一次過展出,  我地除左可以見到珍貴嘅寶石, 仲可以了解唔同各國出產的寶石同手工的分別。
 
行內人士亦會每年相約係呢個展覽會中見面同落單, 有D更加會即時交易,
難怪佢成為業界中三大的重要展覽!
 
 
想知多D, 可以去我FB
 
Thanks!
 
(以上資料及圖片, 部份由TDC提供)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()