Garnier Aqua Defense ~一CREAM 多用出TRIP必備
((水潤凝萃冰河泉保濕霜))
 
 
如果出TRIP 只可以帶一隻CREAM, 我一定會選擇帶一支超保濕嘅CREAM。
Garnier Aqua Defense 必定係我喼入面指定item~
 因為佢唔止係一支cream 咁簡單!
 

Garnier Aqua Defense Hydrating Gel Cream 蘊含多種天然微礦物質,
冰河泉精萃,天然白茶綠茶及維生素E,可以高抗氧化,
補水後同時鎖水。鎖水功能先係最重要。
 
 
保濕精華質地輕盈水狀,屬於清爽不油!

 
平時使用時,係早晚洗完面,用完toner後,
用手指輕輕點5下,係2個面脥,鼻,額頭同下巴位置。
 
 
用手指輕輕力就可以推開,然後輕力用手指按壓幾下,
Garnier Aqua Defense已經完全吸收。
 


按完後手指上仍然有少量cream,我一定會將佢搽係頸部位置!
 
女人,頸,係絕不能輕視!
 
由於容易吸收,搽完幾分鐘皮膚已經變得水潤光澤,亦無出現泛油情況~
 

如果想高效使用,我用建議用黎推機。
 
先取多少少嘅份量於面上,分佈5個位置。
然後用導入機推,由於Garnier Aqua Defense屬高水份cream, 所以推機亦好順滑。
 

只需要5分鐘時間,面上的Garnier Aqua Defense已經吸收得77 88。
呢個時候皮膚已經變得好飽滿,面色亦變得透白左,好明顯補水功效勁!
 
 
即使推完機,面上一般會仲會有少量cream,我會再等多10分鐘到,等佢吸收埋,
然後再用紙巾濕少少水輕抺,你會feel到成塊面冇哂拉緊,變得水潤平滑,
呢個亦係化妝前急救法之一! 包你全日唔會泛油!

 
Garnier Aqua Defense ,可以一CREAM 多用,平時當cream搽,
厚搽就可以做急救mask,有時間就用機導入,再按摩都得,
呢個仲唔係出TRIP必備!
 
想知多d, 請去:
 
Thanks  a lot!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()