close
 
甜美的粉紅色,係我最愛的顏色,
 
就算你個日有幾唔開心, 著完之後都會覺得成個人開心返~ 
 
 
 
 
 
我老公成日問我, 點解D衫放到一堆堆, 唔放埋一齊,
 
我話佢知:
 
女人著衫要睇心情,除左長袖同短袖,唔同顏色外,仲有分
 
開心衫,唔開心衫,莊重衫,戰鬥衫 ... ...
 
同女仔朋友去街衫,同男仔朋友去街衫... ...
 
平衫,貴衫,上季衫,今季衫... ...
 
聽完之後,佢話佢以後都係唔掂我D衫... ...
 
 
 

 
想知多D, 請去:
 
 
Thanks!
Twinkle C
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()