多謝FION 的INVITATION,
 
我先有機會參與呢個

MAYBELLINE PINK PARTY!

 
 
當日Maybelline NEW YORK book 左銅鑼灣嘅 Shelter,
包左全場舉行呢個shocking pink party!
 
 


四周圖都佈置左粉紅色同黑色嘅野,
當然唔少得有 Maybelline 最新嘅 Lashionista mascara!
 
大會除左安排左每人一支 Lashionista ,
仲有特別為今次而製嘅粉紅色clutch bag!
連個紙袋都用埋同一隻色
~ 襯到絕~
 



場內仲發現左一支大型Lashionista ,仲有粉紅裙同手袋,
有道具就當然唔少得即影即有相機啦!
 
 
大家都排住隊影,仲講明有無限菲林,唔洗爭!
原來Maybelline 都幾大方喎~



雖然之前FB 冇講到會有野食提供,
但原來大會一早已經準備左好好味嘅 LUNCH BUFFET~

我話好味有原因,因為佢有我最愛嘅雞翼同三文魚~

 

佢就係FION喇, 就係因為佢帶我, 我先有機會黎咋~
 四圍都有氣球, 最後D氣球仲俾我地拎走埋!
 

今次 Party 係由 Kenny 做主持,佢幫大家搵黎幾位嘉賓,
教大家美容化妝小TIPS,同埋2013 SS 配搭嘅小技巧~

 

成個party 嘅主角就係LASHIONISTA, 當然需要由性感Ah Ana 為大家介紹
呢支最新獨家研創嘅 激長鬈翹美睫液!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GOES UP & STATYS UP!

簡單D講

就係佢有4mm激長纖維 - 令美睫延長
同時 以超輕盈配方- 令美睫24小時持久

+

6個角度刷頭 - 體貼每一條睫毛
溫水洗淨配方 - 防暈染效果

price:$119 only!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

之後就請左大佬B黎,
教大家點樣先可以令呢隻纖長MASCARA 做到濃密效果~


大佬B教完我地,當然就係到我地自己試上眼嘅時間啦~

FION仲除埋對假眼睫毛黎試,佢真係誠意十足!
 


呢個就係我試完之後影嘅,唔清楚,產品詳情請睇產品試用文~
(2/4 上影)
 

個個女仔都有認真咁試~
 由於我係MASCARA 熟手,
我三兩下就搽完 lu~
 

我一直都好想買一張咁樣嘅化妝枱返屋企,
不過由於我太多化妝品嘅情況底下~
呢張枱應該唔夠放,所以冇買!


之後仲有形象顧問 Cindy 教大家著衫之道~ imprint 絲襪應該點carry?

Cindy 一一同大家解答!


Cindy 即場挑選左3個著得最有style嘅女仔出黎,
係呀,你冇睇錯,我都有份呀~

黑色shirt + shocking pick 裙個個就係我喇~ :)
 


走之前大家都不停影相,我都同左 Kenny影左張~
 

唔少得一張大合照啦~!

 
大家走嘅時間,仲有一份禮品,原來係 CINDY 為大家準備嘅小飾物,
我個份係戒指,簡單但係都幾特別~
 
 
 
唔知下次會係咩 THEME 呢?
 
If you want to know more, pls visit:
Twinkle C
 
 
Thanks: Maybelline NEW YORK/ Kenny / Anastasia/ Bianca/ Cindy/ Bren


arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()