仲記得3月份個Apple crumble 嗎?

 
今個月再應朋友邀請,一齊去北角西廚學院再食多次!
 
 
 
今個月嘅主題係韓式同泰越餐單~

 
 
<> 係我最欣賞,
 
因為我最鍾意紙米嘅紙,透明又薄,又靚又好味。

 
~其實個紫菜吞拿魚都加好味架,細細粒咁,一口一件~


~

一路食,一路對住 D學廚,
望住佢地整甜品,感覺又新鮮又專業。
 
 
呢個係乾菌雲吞, 但我個人係比較喜歡 "香港" 雲吞多D~
 
 

 ** 黎呢度食野,見住廚師煮野,
 
或多或少會提醒自己,
 
每一碟食物,都係廚師用心製作 **
 
 
呢個係炸蝦壽司, 個茄子好好味~~
 
不過我夾到佢散哂, 因為要用刀叉食呀
 
 
 
呢個係冬陰公米, 我朋友食成碟食哂, 一條都冇留俾我食呀....
 
不過我食左佢隻大蝦, 正!
 
 
甜春卷, 都係第1次食,
 
個感覺好得意,
 
最吸引我地, 當然係個荔枝冰啦 ~
 
**** ***** ** ***** ** ** *** *** * **** ****** ** **** * **** ***** * ***** **
 
其實無論好食與否,大家都唔應該忘記廚師們用左好多心血同時間,
 
我地下次係食野個時,不如諗下佢地係煮野個時嘅辛苦,
 
可能食落個味道會有所唔同呢~
 
**** ***** ** ***** ** ** *** *** * **** ****** ** **** * **** ***** * ***** **
-
 
呢度係北角MTR EXIT A 馬寶道33號馬寶商場
 
午餐包括
(頭盤、餐湯、主菜、甜品,配冷熱餐茶)
午餐款式﹕主菜2選1
座位數目﹕約25個
 
------
 
214至216號舖
查詢﹕2156 0612(記得預約)

-
-
 
** 大家想食就要訂位,
** 逢星期二到星期五,中午12:00-2:30,
** 有少量枱可以訂,大家早D打電話 book啦!
 
 -
 
 -
 
 
 
If you want to know more,
Pls visit:
 
 www.facebook.com/siujslifeblog

Thanks
Twinkle C























arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()