紅色EYELINE 遇上 深啡色EYELINE....



有冇想過, 到底眼線筆除左黑灰啡 3隻色外,點解仲要出咁多隻顏色???

我就成日問呢個問題, 但係問還問, 我都係女人, 女人買野唔需要任何理由,

最後我都係買左支紅色眼線筆

.
.

今次等我試下加埋深啡眼線, 睇下會唔會有出人意表嘅效果先!




今次嘅主角, 一支紅色眼線, 同一支深啡眼線, 仲有玫瑰... ...




(1) 係呀, 呢個係我已經化左前半part, 上左粉底, 遮左瑕, 同埋係眼窩上左眼影,

然後就係先上深啡色眼線, 要有2mm粗到啦, 唔可以太幼




.

(2) 上完深啡色眼線之後就係上少少加紅色眼線, 都係要2mm粗, 不過都要睇眼形架,
.

(3) 之後就係下眼頭加少少白色閃眼影, 少少好喇, 佢會即時襯起紅色眼影.
.





.
(4) 用幼筆落少少黑色畫下眼線, 再拉去頭先白色眼頭

(5) 好喇, 夾埋眼睫毛, 搽埋mascara,

(6) 最後可以補多少少色上眼影位, 再blend 開佢. 搞掂.

***************************************************************************
.
.

我影d相冇辨法影到close up 有顏色嘅樣, 得d遠鏡,
.
不過其實只要係 sharp 眼線下加上深色眼線, 托起成個眼妝, 就可以好自然,
..
..
..

當然, 係 sharp 色同深色眼線之間要有交接位, 唔可以好似上顏色咁一下子由紅變啡,
.
即係要漸變, 咁先可以做到深邃嘅眼窩,
.
畫大對眼, 自然又精神, 唔洗用大眼仔, 又唔使用假眼睫毛啦!



***************************************************************************

 


.
.
我當日其實係去 Noveltylane.com 嘅春季發佈會呢~
.
.
 
想知多d就去:
 
 
Thanks
Twinkle C
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()