開架之選 -眼膜篇:

潤之戀 - 魚子精華彈力煥白眼膜



能夠做到開架之選, 我認為必要條件係 "平", 然後係 "實用"。

潤之戀 - 魚子精華-彈力煥白眼膜可以係萬寧買到, 價錢只係$5X

一盒有8對, 平均只係 $7 對, 平時焗完桑拿, 沖完涼粗用都好抵!

~~~~~~~~~~~~

雖然佢平, 但係佢用料絕不馬虎

我今次介紹的, 係魚子精華-彈力煥白眼膜,

其實佢另外仲有一款: 冬眠水仙淨白眼膜。




魚子精華-彈力煥白眼膜, 每對獨立包裝, 絕對偉生!

唔好以為平, 就會細細塊, 佢有半隻手咁大, 可以COVER哂下眼肚到面。

~
~
 
成份中: 有魚子精華/ 傳明酸/ 薰衣草/ 甘草同蘆薈


除左滋潤肌膚外, 同時可以保持肌膚水分, 最重要係可以抗氧化, 對抗自由基!






眼膜用料非常薄, 能夠極度貼面, 我可以一路敷, 一路做野。

佢所用保濕精華有少少JELLY感覺, 而且好多精華, 我敷完上面佢濕到流落塊面到。

按指示, 佢叫敷10分鐘就好脫下, 但係我敷左15 mins 都係好濕, 最後敷左30 mins 先吸哂。 


.

.
.
 
. 記得敷mask 要係佢完全乾哂之前脫下, 否則就會有反效果, 愈來愈乾架!
 
其實敷之前我係有d浮腫, 不過敷完之後下眼肚已經消左水腫,
 
而且眼角位置亦冇咁拉緊
..
.
 
 
$7 就有咁嘅效果, 我一定會介紹俾我d 朋友!
.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
* 如果想效果明顯d, 我建議先將mask 放入雪櫃, 凍左先敷, 會事半巧倍!
 
*萬寧成日有75折, 一特價就去睇下啦!
.
.
 
thanks!
 
想知多d, 請去:
 
 
TWINKLE C
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()