Twinkle C Makeup & Style:
 
甜美春妝變身Space Style!
 
 
.
全個妝都係自己化嘅, 我好鍾意個種COOL 嘅感覺,
 
我仍然, 冇用大眼大, 冇用假眼睫毛~
 
 
***********************************
 
其實重點係, 我今日係 CLINIQUE 化左一個甜美春妝,
 
返屋企食飯落妝前, 突然好想變妝,
 
就好簡單咁用左幾件工具, 用左15分鐘去變!
 



 
********************
.
其實我第一次化呢個妝, 但原來都幾易化~
 
大家下次係落妝前, 可以好似我咁,
 
大膽D試下化D激嘅妝~
 
... .. 化完唔好睇咪落左去,
 
可以有一個練習機會... ...
 
***********************
.


 
***************
 
其實個頭,
 
我只係用夾夾起佢.... ... 並冇特別 SET到... ...
 
***************
 

 
***************************
 
我只係用左係 SA SA 買嘅白色眼影筆, 同都係 SA SA 買嘅超濃黑色眼線,
 
加 she uemura 銀色眼色膏, 同 bobbi brown 黑色眼線膏....
 
真係就咁係咁簡單
 
***************************
 



 
********
 
俾張冇 PS 嘅相你地睇, 真係唔難化.
 
**********
 

 
**********
我冇用遮瑕, 所以見到黑眼圈同雀斑
*********
 
 
***************
嘩, 嘩, 嘩,
 
我原本今日就係化左呢個妝喇, 唔講你都唔認得我!
 
HA HA HA!
*****************
 
.
.
想知多D, 去我個PAGE 啦!
 
 
Thanks
Twinkle C
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()