當全世界都話 RF機有幾勁O既時間,
.

半年前我已經係INTERNET 上面買左1部Cutey Up 家用RF 機,
.

當時因為就結婚, 所以就用左4千幾蚊, 買左一部試下。
.
.


話說半年前, 我仲係同屋企人一齊住, (個時未嫁嘛),

.
一部機, 同呀媽, 細妹一齊SHARE, 感覺每人只係千幾蚊, 出去做1次FACIAL都差唔多呢個價錢, 所以諗都唔諗就買左。
.











其實上網一 search Cutey Up 家用RF 機, 都幾多information彈出黎, 部機主要功能我大慨都講下啦, 主要係刺激膠原蛋白再生, 從而填平皺紋, 而且可以恢復彈性同光澤, 因收緊而達致小臉效果。 簡單d就係提升同瘦面, 講完。

.

使用方法係:
.

清洗面部後,於面上塗上gel,然後開始在面上按指示圖方向按摩,先是小範圍的打轉,然後是左右面的按摩,直至整個面部完成療程。
.




點解我要提出我係半年前買呢, 就係因為呢半年我同媽咪同細妹都keep住1星期做2-3次呢部機, 到我真係嫁左, 部機留係我娘家, 我細妹就決定買多一部送俾我, 我而家都可以係自己屋企同老公睇電視個時做。
.


每個人面形同皮膚都唔同, 我媽咪小臉效果最出, 因為佢最勤力, 做RF 前必做保濕, 呢樣係美容院姐姐教, 要效果好, 皮膚一定要夠水份, 而家媽媽跟足手勢, 冇亂做, 到我擺酒個日, 佢個V面令人以為佢瘦左好多~~
.



.
我細妹原本都係下巴尖尖, 但面有肉, 又夜訓, 嚴重水腫, 做完部機佢就覺得面冇咁浮腫, 始終廿歲女, 皮膚問題不大。
.


我呢, 我就覺得無咁浮腫咁毛孔收緊咗,之前輪廓都會明顯D, 如果俾心機跟指示咁推眼尾, 眼都LIFT UP 左,  如果我水腫個幾日, 我一定會乖咁跟手勢做, 做完FIRM 過去做FACIAL.

部機點操作就唔講喇, 你買左都會有人教你用, 但要提下:

做過RF o既都知道, 要配合RF CREAM一齊做, 先會有效, 而且唔係每一隻CREAM 都可以受熱使用, 我就係出面搵到呢一隻--- 2合1射頻膏
.


 我地都覺得幾好, 又唔貴, 其實每次用5豪子到份量已經夠, 太多會好油, 一樽起碼用2個月, 做用RF就先用紙巾印一印D油, 再用洗面奶洗面, 記得洗乾淨, 唔係會出粒粒. 呢支都係$238, 係佐敦買O既.


.




仲有一樣野要提下, 呢部機身體都做得,
.
可以FIRM BODY, 不過每個人每1日唔可以做多過30分鐘, 最好隔日先好做, KEEP到每星期做3次, 一個星期已經知佢係好野. ~~ GOOD


 
 
 
其實我仲有好多機, 等我慢慢再POST出黎俾大家睇下啦.

有示範短片:

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=PT8Q5covL70]. [youtube http://www.youtube.com/watch?v=-MfdXVH4LUU]
.
.








**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()