了解我o既人都知其實我對頭髮好講究, 其實係因為我天生頭髮唔好, 唔順滑, 加上我鍾意電髮同染髮, 所以護少一陣都會有問題。

但係呢一年黎, 不停影婚紗相, 訂婚party, 註冊party又擺酒, 再加埋出席節日partyset, 已經變差嘅頭髮更加到達不可挽救嘅地步。
終於擺完酒過左1個月, 我可以去整頭髮喇, 但由於跳舞需要留一把長頭髮, 我始終唔忍心剪頭髮, 結果hair stylist介紹我用髮尾油 - Moroccanoil 摩洛哥優油。



髮尾油我完過好多, 功能都係差唔多, stylist試左1pump係我手, 佢話可以揸手!!! 我就試下, 好香, 係我最愛嘅印度木味, 杰身嘅, 揸手又真係好潤, 1分鐘唔洗就吸收哂, 有餘香. 我對呢種香味係情有獨鍾, $4xx 我決定買黎試下。

原來呢支髮尾油好出名, 其實價錢亦唔算超貴, 去超市買支普遍髮尾油都1xx, 但佢大支d而且真係杰身, 唔係水狀, 起碼佢令我把頭髮可以維持生命”, 乾燥嘅情況有改善, 而且佢仲可以防熱, 同防UVAB,一支搞掂哂。

佢同一般髮尾油使用方法差唔多, 洗完頭, 半濕狀態, 1-2PUMP揸係髮尾, 等幾分鐘就會吸收哂, 但唔好揸係頭皮同髮根, 之後先再吹頭。

你可能會問, 佢有咩咁特別, 我會答你:
1. 佢可以加係染髮過程中使用, 不過我地出去染髮嘅, 唔關我事.
2. 佢可以搽係身體上, 如果有特別乾嘅問題, 搽一次即潤, 當急救用.
3. 佢嘅香味, 好獨特, 我同姊妹講呢隻油, 佢地第1個反應都係, 好香個隻油.

摩洛哥油個種香木味, 真係令你好似去左摩洛哥咁, 我超鍾意呢隻味.

女人, 有時就係咁, 可能只為左1種香味, 可以令你刻骨銘心! 


木調. 神秘也.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()