呢幾日, 你個咀唇有冇爆擦呀?
尋日行街, 係地鐵入面見到好多女仔都打扮到靚靚咁, 不過我再仔細望一望, 發現原來好多女仔個咀都有爆擦嘅情況… …

其實要一支好嘅潤唇膏, 係咪真係咁難搵? 定係太懶, 無勤力密手咁搽?

每年冬天, 唔同嘅雜誌都會分別介紹幾十種唔同嘅潤唇膏, 但唔知點解, 就從來都冇人介紹過FOREVER ALOE LIPS。


JOJOBA 同ALOE係FOREVER ALOE LIPS 最重要嘅成份, 不含任何防腐劑, 就算你用幾多年, 佢都唔會損害你嘅唇色。我自細已經用佢, 真係用左超過十年, 有試過去旅行個時因為冇帶佢出門, 而買過其他大牌子潤唇膏, 價錢貴不在話下, 但唔知點解搽完好快就會乾, 好多仲有香味, 我真係用唔慣, 自始我出門一定帶2支係身, 以備不時之需。

FOREVER ALOE LIPS除左一般潤唇膏嘅功效, 保濕滋潤外, 佢仲可以極快修傷受損嘅細胞,所指嘅唔只係唇上甩皮後嘅小傷口, 佢最出名係燙傷後即時嘅修護, 無論係咩類型傷口, 佢都可以即時作出殺菌同修護, 小傷口仲可以止血, 好似俾紙戒傷或者俾蚊咬個D, 都可以即時見效, 所以我去旅行必定帶係身!

由於佢用大量JOJOBA, 所以質地令身, 基本唔洗再搽LIP GLOSS, 已經好令身, 我結婚個時, 化妝師都讚呢隻潤唇膏又潤又令身, 但又唔損唇色, 我唔搽唇膏都可以影相, 全靠我自細都係用佢.

我都介紹下JOJOBA係咩啦, 佢唔係油, 係液體蠟, 成份同油脂同科, 可以保護皮膚水份,預防皺紋同軟化皮膚, 而且含有肉豆蔻酸,所以有抗炎性質。

不過因為佢冇其他蠟質成份, 所以陽光下會溶, 夏天放係車入面要留意, 而且用個時唔可以扭得得出, 因為佢會轉唔返入去, 只可以用到個個位就扭出黎, 唔可以扭出扭入。

當特別乾燥嘅時候, 我會搽好厚身係個唇上, 當LIP MASK咁用, 唔洗洗, 直到佢吸收哂為止。

除左有一支好嘅潤唇膏係手外, 都仲要勤力搽, 我會每個位置都有一支放係度, 方便搽, 好似書枱, 床頭, 洗手間, 衣帽間廳同放鎖匙位都有一支, 手袋就一定有啦! 雖然度度都有一支, 不過都唔會要好多錢, 因為一支先係$3X, 一支仲可以用好耐!!!!

唔想再爆裂咀唇, 快支搵支補救下啦!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()