POND'S Cold Cream  VS Maybelline master liner
the cool classic
deep cleans & removes make-up



幾日前我咪買左 Maybelline 新個隻master liner 防水防油eyeliner, 我見佢防水, 所以我早幾晚落妝都拎左支 POND'S Cold Cream 出黎試下。

可能你覺得我奇怪, 落妝唔係應該用一支就得, 點解我會"拎"返支POND'S Cold Cream 出黎, 其實我都講過, 唔同場合化唔同妝, 咁自然落妝都會有唔同嘅配合啦.

如果唔係全妝, 而又用左bb cream 或者防水eyeliner, 我都會用呢支POND'S Cold Cream 。

係咪好似市面上比較少見呢支product? 其實我係半年前嘅萬寧買, $8x, 我見未試過就買黎試下。

第1次用個時, 個質感似好油嘅cream, 推兩推就溶化左d make up, 但就洗極都唔乾淨, 之後先發現, 原來要用紙巾抺走d cream先會乾淨。

 
 
 
我就upload左一段用POND'S Cold Cream 卸走防水Maybelline 嘅片, 片中尾二個條就係Maybelline , 最低個個係我最愛clinque 溫水mascara, 片中一次過證明左3樣野:

1. POND'S Cold Cream  防水產品都可以KO
2. Maybelline master liner 需要油性產品先可以卸走
3. Clinque 溫水mascara 真係防水防油, 係唔防暖水, 片中我係用暖水沖洗

POND'S Cold Cream 使用方法好簡單, 用5豪子份量係面上輕推按摩, 約1分鐘, 就會見到已經將化妝品溶化, 然後用紙巾擦拭。

雖然COLD CREAM 講明唔會塞毛孔, 但我個人習慣每次落妝後, 我必定會再用自己洗面奶再洗一次面, 以確保乾淨, 同面部唔會拉緊, 姊妹, 要靚係唔懶得嫁!!

點解今次會用佢, 原因有2個, 1係佢平D, 2係佢無落妝油冇油, 對雙眼對咀唇會好D, 下次再講下其他卸妝產品啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()