咁凍,你一定換左季啦!

我自己都一早換左季啦!!

但小J就今日先換,唔搵唔知, 原來狗仔嘅男仔衫要手工好好,款又靚個D真係咁難買。

以前咁多年, 由於工作關係, 我經常去泰國, 所以, 我多數都係泰國幫GiGi(狗女)買。

唔知你地有冇留意, 泰國人好鍾意狗仔, 佢地好有心思, 就算一條車線都會好仔細, 莫講話鈕扣同配飾, 除左款靚, 個CUTTING都會好講研, 好似著完狗仔舒唔舒服, 會唔會令狗仔跳唔到咁。

雖然價錢都係HKD100-200一件, 但D款係好特別同精緻, 我從來冇係香港見到撞款!

真係, 唔同係香港個D, 就算$200都只係一件厚D嘅衫仔, D車線唔靚不得止, 有時有D質料狗仔會敏感, 因為唔透氣, 有D著完會令狗仔行得辛苦, 除左無風格仲令狗仔討厭著衫, 香港真係好難買到d得意又好質地嘅狗仔衫, 下次我去泰國要再買多先!!


今次買左件英倫feel乾濕褸,CUTTING 唔夠型, 不過頂住先啦, 小J 俾我剃哂毛, 出街冇靚衫點得呢!

等我遲d得閒飛去泰國幫佢再揾過d衫仔褲仔先!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()