早係2011年10月, 我係日本已經買左呢隻眼膜,
Kao花王蒸氣眼膜

日本當時只係賣$31-33蚊, 個時係日本呢隻產品好HIT,
我地行間間藥房都會搵到佢, 所以我最後都買左黎試。

當時我係日本, 已經開始凍, 14-17度, 由於要血拼到底的關係,
我同細妹都係早出晚歸, 成身都好累, 莫講對眼。

我地一心諗住FU 下眼膜舒緩一下, 點係當我打開眼膜,
仍係NON-WOVEN物料, 即不織布粉料, 雖然軟身, 但放上對眼, 我仍然感覺唔舒服,
由於眼膜有少許重量, 有少許填充物夾係眼膜內, 我地都需要平倘, 咩都唔做得!

等左約1分鐘, 開始有暖意, 但感到脈膜有少許水氣, 同時等待中又常常下滑, 要不停整理。
再過約5-7分鐘, 我感覺好似有個好薄身嘅暖包係我對眼到,
我拎落黎望望, 個眼膜感覺濕濕地, 對眼都有水珠留下,
我一共FU左15分鐘, 我同細妹對望, 真係冇特別舒緩到!

我地只係感到好似將一個暖包放係對眼咁......

唔會再買原因:
1. 不織有物料不舒服
2. 有重量導致常常移位
3. 倒汗水令雙眼不舒適
4. 由於要用手按住眼膜, 過程根本不能放鬆
5. FU 完後未覺得精神左

我會選擇用暖毛巾FU眼5分鐘 感覺俾用呢個眼膜舒緩得多. ~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

小 J 生活平台主力介紹衣食住行各款專題,
但偶會插入Twinkle C一篇篇的隨想及筆跡,
仲會分享 Twnkle C 的美容 Blog佈導, 最新最反應事實嘅 BLOGGER

呢度會定期推出專題介紹,
好似介紹整蛋糕, 西班牙意大利餐廳, 各種酒,
淘寶的掏寶&中招實況, 各式SUPER CAR實況簡介,
同各行業的背後真相等.....

今期專題為 <> - 茶
2012年12月下旬專題為 <>- 聖誕
2013年1月上旬專題為 <>- 戀愛
2013年1月下旬專題為 <>- 結婚

http://www.facebook.com/siujslifeblog
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()