close
聖誕節, 有冇諗住畫下指甲??

由於我指甲天生好大塊, 所以我都唔會做GEL 甲, 但只係油NAIL PAINT 又真係幾悶~~

所以大時大節我都會去畫下甲咁!


不過你都知, 畫下甲都要百幾二百蚊, 其實我又真係唔係好捨得, 畫完一個星期就要洗~







 





不過我最近見到 Revlon 出左隻指甲油, 叫revlon nail art expressionist,
你可以當佢係畫筆咁, 揸住係手黎畫, 個掃都好幼細, 就算畫仔細嘅圖案都應該可以!


而且佢仲一支有2隻色, 唔要求高嘅, 加埋個base color 已經有3隻色, 都夠畫一般嘅圖案啦!
不過,
呢隻指甲油我只係係某一間屈xx 見過一次, 之後好快就收起左, 我就冇再見過佢嘅出現.....
我見到佢個時又唔係節日, 就冇買, 而家想買, 又唔知邊度買.....

當時印象中一支都好似70-80蚊咁....

希望可以搵返佢啦, 咁呢個聖誕就可以自己畫喇~~~






arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()