Party 前席,
我身邊朋友都有討論打botox呢個topic......



不過姊妹們,
botox 都要3個月先見效,
唔係即刻嫁喎, 有冇做research 先?

要即刻好瘦就冇咩可能嫁喇, 要持之以恆,
俾少少耐性, 10日8日都會幫到你嘅~~



如果有爬開我d文嘅, 都知道, 之前我提過,



為左之前嘅訂婚PARTY, 婚紗相, 註冊同擺酒,
我四出搵小臉法, 結果俾我揾到瘦臉3寶:

(1) CUTEY UP RF機
(2) Oregon platinum beauty roller
(3) 最後就係呢支 - Panasonic EH-SP30 修面器


我今想講嘅, 係專為懶人而設:

** 只需 3分鐘

** 不需任何護膚品

** 手不會累 (用Oregon platinum beauty roller隻手會超累嫁.)

** 差電手提, 一面ROLL一面換衫

- Panasonic EH-SP30 纖面機 $1480

首先, 你鍾唔鍾意人手按面先? 鍾唔鍾意人手通面部淋巴?






佢個原理同人手通面部淋巴有D相似, 不過佢係用

『- 金屬及矽膠混合滾輪 -』

快速交替轉動, 做出有規律的振動, 從而促進臉部肌肉運動~
佢轉動程式係好似人手的拍打滾動嘅手感,
可以即時去水腫同提升輪廓!

基本上佢有3個按摩速度選擇,
但我個人係受力嘅, 只會用快速MODE (趕時間嘛)

佢個按摩頭係浮動設計, 可以放係面上好多位置都ROLL到.
********************************
按摩方法:
其實跟機已經會有一份說明書教你點用,
不過初上手嘅人會就唔到個度力, 會好大力按壓而覺得好痛.


呢度我POST 左D圖,
我平時都只會按呢幾個位,
每個位20-30秒,
是乎你有冇時間啦.


最重要位置係 <>個個位置, 一定要按, 去水靠呢個位,
面嘅部位, 全部 <>嘅方向,
頸旁淋巴位要輕輕力向下,
雙下巴位就向上

有個位, 我會按, 不過說明書冇叫嫁, 你自己諗按唔按,
就係個 !! 鼻翼 !! ,
我會HOLD 住係鼻翼用向內嘅方向按,
目的係 <>,
有冇用我唔知,
不過按完都舒服嘅~~


********************************************

以下 POINTS 要記住:
(1) 唔好用佢按有骨的地方, 如額頭, 權骨等.
(2) 唔好搽左野先按, 要掉轉, 按完先搽, 會比平時吸引
(3) 唔好用死力去按, 其實只係需要HOLD住佢係面, 好輕微咁移動已經可以喇.
(4) 按摩頭要每星期清洗, 吹乾先好收埋.
(5) 唔好跌部機, 金屬頭唔跌得

KEEP住做10日8 日係就會知佢有幾好.
<< 其實係我結婚出門個日,
我前一晚飲左香檳, 成3點先訓,
個晚我做完 HITACHI 就做EH-SP30,
個朝要5:30起身,
我梳洗完就做多次 HITACHI 同 EH-SP30,
當日我完全冇眼腫, 冇水腫, 仲好上妝,
自此我 D姊姊都話佢堅 WORK.! >>

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
如果寫得好, 就去LIKE 下我個PAGE 啦, 我要你地嘅支持呀~~

仲搞緊抽獎送耳環添呀.

www.facebook.com/siujslifeblog

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()