~~ 半夜三更, 買唔蛋糕, 點算好.... .... ~~

某日, 由於總總原因,



我搞到半夜三更先醒起要買蛋糕, 半夜三更,

我揸車去左旺角, 尖沙咀, 黃埔, 紅墈, 九龍城, 觀塘, 將軍澳... ...

全部蛋糕鋪都已經關門, 買唔蛋糕 點算好.... ...., 好有內疚感... ... (咪就係因為寫稿搞遲左囉....)



好彩, 我都學過下整蛋糕,

由於身處於 24小時超市入面, 靈機一觸,

我自創左一個超快, 而又好好味嘅15分鐘蛋糕!

真係用左15分鐘就整好,

仲成個蛋糕都俾人食哂, 冇剩嫁!!








其實方法好簡單:

(1) 買幾條杏仁酥條, 一盒士多啤利, 一支即用cream

(2) 洗乾淨士多啤利, 去蒂開邊, 抺乾水份備用.

(3) 打開杏仁酥條, 利用cream 將酥條拼成一個正方形, 呢個係base 要穩固

(4) 將其中一條杏仁酥條一開二, 切粒,  利用cream 將酥粒拼成盒狀圖案, 方便放士多啤利.

(5) 利用cream 將士多啤利砌上,

(6) 如喜歡cream, 可於碟旁多加cream然後貼上士多啤利,

(7) 如果屋企有朱古力醬, 可以on top 加上, 會好味好多.

搞掂.!


下次買唔到蛋糕, 都唔洗煩啦, 話哂親手整嫁, 小朋友都可以參與啦. !!


yummy!!


想知多d, 可以去我個page, 會有多d資料嫁, thanks!!!

http://
www.facebook.com/siujslifeblog
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()