☆今個聖誕將眼睛『放大,再放大!』☆

1• DAY ACUVUE® DEFINE™ x BOBBI BROWN

  

 

 

 

你決定左今個Christmas 用咩妝容來出席 party未呀?

 

 

我就決定左,今個聖將眼睛『放大,再放大』做全場最 SHARP 個嗰! 我要用安全嘅『大眼con』1• DAY ACUVUE® DEFINE™ ,加上 BOBBI BROWN 嘅聖誕 Palette, 打造一個閃亮耀目大眼妝!

 

 

『大眼仔』真係會令成個人sharp D,明明唔夠瞓,戴上1• DAY ACUVUE® DEFINE™之後,感覺就已經精神返,想再靚 D?  好簡單,只要用埋BOBBI BROWN 嘅EYE PALETTE 化個大眼妝,雙劍合壁,係PARTY入面一眼就望見我啦~ !

 

 

 

.

 

你地係咪好似我咁,其實又想變靚D,但係又怕會好誇張過唔到自己個關呢?

 

其實之前我都係咁,但原來1• DAY ACUVUE® DEFINE™ 嘅顏色係屬於自然色系,戴上眼之後同我嘅眼珠好夾,要面貼面咁近距離先會察覺得到,日頭戴都唔會誇張。

 

喜歡自然,但又想將眼睛變大,你就要試下1• DAY ACUVUE® DEFINE™ 喇~

 

 

 

 

變身做全場仔焦點其實真係好簡單,1個鐘頭就可以將頭SET好 + 將雙眼『放大,再放大』!

 

 

先用 30 分鐘將頭髮用電捲棒捲好,然後戴上 1• DAY ACUVUE® DEFINE,雙眼即時第一重放大!.

再用30分鐘以 BOBBI BROWN SMOKEY WARM EYE PALETTE 化一個自然深邃大眼妝,將雙眼第二重放大!

 

.

.

.

BOBBI BROWN 的化妝品,一向出名自然實用,我最記得BOBBI 曾經講過,我們需要的不是漂亮的顏色,而是令我令美麗的顏色!這一盒SMOKEY WARM EYE PALETTE ($ 550),一共有6個顏色的眼影,每一個色都實而不誇,即使是化妝新手,都絕對能夠輕易撐握!

 

.

 

今次,我就利用左其中的5個顏色去完成呢個簡易大眼妝︰

 

閃耀大眼 STEP 1: 先用淺白色於眼蓋位,將眼部顏色減淡

.

閃耀大眼 STEP 2: 然後用中間的灰啡色於眼窩位,將雙眼向前望,一下就找到眼窩的正確位置了,目的是加深眼睛的輪廓

.

閃耀大眼 STEP 3: 用閃啡色,於眼尾部份,向前BLEND鬆,令輪廓進一步加深

.

.

 

 

 

 

 

閃耀大眼 STEP 4: 用閃粉,於眼頭位置輕士印壓,再輕掃至眼中間

.

閃耀大眼 STEP 5: 然後用深啡色於眼尾及眼線位置,輕力由眼尾掃向眼頭

.
閃耀大眼 STEP 6:
最後張開雙眼,如果顏色不夠明顯,可以用閃啡色,將顏色加於眼尾部份,然後同乾淨掃將眼影邊界向眼內BLEND 鬆,令眼頭跟眼尾的對比加深

.

 

 

少不了,就是加上深黑的眼線,要顯得性感,不妨將眼尾向上拉長約1cm,記得將下眼線的眼角三角位置填滿呢!只要再擦上long wear 的睫毛液後,雙眼已經即時充滿電力!

 

.

 

 

.

 

雙眼即時『放大,再放大!』今個聖誕,要大眼,又要不誇張;要華麗,又要不低俗,這個妝容我認為最合適不過了!

 

6個不同顏色的配搭,可以造出多層次的SMOKEY EYE,亦可以造出自然深邃眼妝,更加可以打造3步日妝,除左聖誕,連平日返工都用得~

.

 

 

.

 

我可以將眼睛『放大,再放大!』☆  其實你都可以,而家只要購買 2盒 1 DAY ACUVUE® DEFINE™,妳都可以到 Bobbi Brown 免費學化妝︰『閃亮耀目大眼妝個人指導』。

.

 

 『閃亮耀目大眼妝個人指導』當然會由Bobbi Brown 的專業化妝師負責,我同Yanez 就一齊上左寶貴嘅一堂。化妝哥哥按照我同Yanez 唔同嘅皮膚同眼形,教導我地唔同嘅化妝方法。

.

 

小秘技︰原來只要用上眼影打底霜,眼影就可以更耐久,更順滑同顯色喇!

.

 

今年BOBBI BROWN 仲推出左一套7枝嘅特別版化妝掃,有齊大家平時化妝品常用嘅掃連埋一個金色小盒,好值得大家留意!

.

 

 

 

.

 

化妝班入面,化妝哥可教左我地2個妝,有日妝同晚妝,日妝原來真係好簡單,只需要先打光眼蓋,再係眼窩打陰影,然後用深啡掃係眼線,加埋眼線同mascara就已經完成!

.

 

 

 

.

 

如果要係以上日妝,改妝變成晚妝,重點就係加深眼尾位置,然後係眼中間及眼頭添上閃粉,將深淺對比推高,當然要加上粗粗黑黑的眼線了,今次係我第一次畫哂成條下眼線,一對眼,亮睛睛的,漆黑中都可以找到我了~

.

 

 

 

 

這個日與夜,差別很大,但所用的化妝品都不多,只需要一盒眼影,一盒gel eyeliner,一枝mascara就已經完成,但你地有發現嗎?

 

.

 

這對大眼,其實我是配戴了1• DAY ACUVUE® DEFINE™ 的,是否很自然呢?

.

 

以前我一直都不了解如何選擇大眼Con, 曾經戴過好誇張的款式,結果就嚇親朋友,而且仲話我對眼好假好奇怪,原來係因為眼珠的顏色俾誇張的大眼Con完全掩蓋,所以就會無左我自己眼睛嘅鮮明通透感喇!戴大眼Con其實最緊要係自然,好似戴左DEFINE™就可以令到我對眼望落去自然又有神喇!

 

 

以前戴過的浮誇Color Con,有時D花紋係會有 “點點邊”的設計,結果戴完就俾人話我無哂眼白,對眼變到好恐怖咁,而DEFINE™的花紋設計就剛剛好,真係可以令我眼仔自然地Sharp自然地有輪廓!

.


PARTY 的日子,我都喜歡戴『閃亮金』,因為佢當中的顏色設計好貼心,隱約的金色線條,完全與眼珠的紋配合,有少少閃亮效果但又唔會造作。『閃亮金』同我對眼的顏色真係好“夾”, 戴完即時有自然發光的迷人眼神!
.

 

看出來就只會感覺雙眼大大的,有很攝人的雙眼 (臉紅)! 返工當然是日妝好,平易近人一點嘛,但放工去party,當然是超級大眼的晚妝比較可算啦!

.

 

畫上完整的下眼線,感覺好像帶點 rock,是嗎?

 

.

 

 

 
 

1 Day ACUVUE®DEFINE™

.

 

 

是市面上的安全的『大眼仔!』要戴就一定要戴可靠專業的!它是一天即棄形,一共有3隻顏色,閃亮金,動人啡,亮麗黑,我最愛是閃亮金,因為我的眼珠本來就好啡,戴上了動人啡,真係自然到自己都唔覺,而戴上閃亮金就感覺雙眼有一種閃光咁!

 

 

戴con其實好簡單,亦唔需要大力拉眼皮,放鬆雙眼,一下就可以將con 放入眼睛,眼睛會自然吸住,眨下眼將眼水吸收就可以了!

.

 

 

 

被譽為專業『大眼CON』,當然有原因︰

 

  •  佢擁有真正「色素夾層」的設計,色素完全藏於鏡片中,色素顆粒不會外露,令鏡片表面平滑

  •  有效阻隔 UVA及UVB,可預防眼部疾病 

  •  水分含量高達58%,與1•DAY ACUVUE® MOIST®一樣,為眼睛保持濕潤 

  •  有充足透氧度,與1•DAY ACUVUE® MOIST®一樣,符合戴鏡片所需透氧度的國際標準

 

 

 

 

左邊就係『動人啡』,右邊就係『閃亮金』.

.

 

戴上後雙眼變得又大又圓!大家要留意,1• DAY ACUVUE® DEFINE™ 嘅邊邊係非常平滑完整,無坊間出現的狗牙邊,係質量保證!

 

 

原來市面得極少部份 COLOR CON 有真正「色素夾層」設計,而1 Day ACUVUE®DEFINE™的色素完全藏於鏡片中,色素不會脫落,更加唔會同眼球有任何接觸 (詳情),所以佢會相對其他牌子的大眼仔更健康安全~

 

 

之前有報紙安排左甩色測試,佢地試左幾款,當中只有1 Day ACUVUE®DEFINE™ 唔甩色 (詳情)。各位姐妹要靚之餘,更加要留意安全!千期唔好亂去格仔鋪到買,一定要於專業眼科視光師的驗配下,先選購專業安全的『大眼CON』!

 

 

 

 

1• DAY ACUVUE® DEFINE™ 大眼仔 x BOBBI BROWN

可以有幾百搭?

.

 

 

上圖 SMOKEY EYE 配牛仔褸,大眼令我變得更加醒目!

 

下圖 有層次的閃爍眼妝配小黑裙,PARTY 必選的眼妝!當晚,我就真係去飲朋友結婚個餐喇!

 

 

下圖,其實係 07:00am影架,當日我只係訓左3個鐘多D 就要起身,出席車會活當,我用左BOBBI BROWN 日妝3步曲 X 動人啡,就即時令個樣精神返,個人再累,望落去都仍然有神~

 

 

.

 

 

久不久我就會出席呢D晨早活動,冬天天未光就起身,其實真係累到爆,晨早流流,又唔可以化濃妝,好彩有ACUVUE® 同 BOBBI BROWN,等我可以淡妝都唔怕見人~

 

 

 

 

 

.

 

你都想今個聖誕將眼睛☆『放大,再放大!』☆ ?
.

你都試下1 DAY ACUVUE® DEFINE™ x BOBBI BROWN 為妳打造 CHRISTMAS 閃亮耀目大眼妝啦!由而家起,只要購買2盒 1  DAY ACUVUE® DEFINE™,即可免費送妳 Bobbi Brown 閃亮耀目大眼妝個人指導!

 

 

 

 
 

[‧其他文章‧]

 

[‧Youtube‧]

 

 

 

*******************    Twinkle C  ********************* 
Facebook Page   |    Blogspot   |   Wordpress  |   The Ztyle   |  BECE   | 

 She.com  |  FnB  |  Elle   |  Weibo    |  Pixnet  |   Fan Piece

New*  SNAP MAGAZINE

E-mail: leesiuj@gmail.com     |  About Me

Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J.   The Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。

 

 

[Makeup], makeup, 聖誕, 眼睛, 大眼, COLOR CON,ACUVUE,  DEFINE, BOBBI BROWN, COSMETIC, 化妝品, 大眼妝, 聖誕妝

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()